Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SBuilderX 3.14 - Een vergevorderde background maken
#2
Wat ik mis in de handleiding hierboven is een nacht texture.
Bekijk hieronder het voorbeeld die ik maakte voor Grimbergen.
Je zal snel doorhebben hoe het moet.
In het voorbeeld heb ik de waterlayer weg gelaten.

Jan

___________________________________________________________
[Source]
   Type = MultiSource
   NumberOfSources = 3

[Source1]
   Type = BMP
   Layer = Imagery
   SourceDir = "."
   SourceFile = "L18X268534X268552Y175624Y175656.BMP"
   Variation = Day
   Channel_BlendMask = 3.0
   NullValue = 255,255,255
   SamplingMethod = Gaussian
   ulyMap =  50.9549665377492
   ulxMap =  4.38766479492187
   xDim =  2.68220901489349E-06
   yDim =  1.68986614924492E-06

[Source2]
   Type = BMP
   Layer = Imagery
   SourceDir = "."
   SourceFile = "L18X268534X268552Y175624Y175656_lm.BMP"
   Variation = Night
   Channel_BlendMask = 3.0
   NullValue = 255,255,255
   SamplingMethod = Gaussian
   ulyMap =  50.9549665377492
   ulxMap =  4.38766479492187
   xDim =  2.68220901489349E-06
   yDim =  1.68986614924492E-06

[Source3]
   Type = TIFF
   Layer = None
   SourceDir = "."
   SourceFile = "L18X268534X268552Y175624Y175656_B.TIF"
SamplingMethod = Gaussian
   ulyMap =  50.9549665377492
   ulxMap =  4.38766479492187
   xDim =  2.68220901489349E-06
   yDim =  1.68986614924492E-06

[Destination]
   DestDir = "."
   DestBaseFileName = "EBGB_Sat"
   DestFileType = BGL
   LOD = Auto
   UseSourceDimensions = 1
   CompressionQuality = 90
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: SBuilderX 3.14 - Een vergevorderde background maken - door jaers - 04-11-2017, 12:37

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)