Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SBuilderX 3.14 - Een vergevorderde background maken
#5
Hoy Jan,
Ik wil graag in mij EBBL ook EBLE Leopoldsburg photoreal invoegen + de omringende schietvelden, dus ook Pampa Range .
Ik heb de Bitmaps Blendmask, Watermask en Photo, deze zijn gemaakt en bewerkt met Gimp2 .
Ik heb eveneens het .INF-bestand gemaakt zoals je kunt zien hieronder .
(Nog geen day/night ingevoegd)
Als ik nu resample gebruik, gebeurd er niets, hij maakt geen .BGL-bestand aan .
Wat doe ik fout ? 
Ik heb zo een photoreal gemaakt voor EBBL, en dat werkte wel, ik denk ergens een fout in het .INF-bestand .

[Source] 
Type = MultiSource 
NumberOfSources = 3 

[Source1] 
Type = BMP 
Layer = Imagery 
SourceDir = "." 
SourceFile = "EBLE Photo.bmp" 
Variation = All 
Channel_BlendMask = 2.0 
Channel_LandWaterMask = 3.0 
ulyMap =  51.1655665983619
ulxMap =  5.25146484375001
xDim =  4.29153442382811E-05
yDim =  2.6955245236797E-05 

[Source2] 
Type = BMP 
Layer = None 
SourceDir = "." 
SourceFile = "EBLE Blendmask.bmp" 
SamplingMethod = Gaussian 
ulyMap =  51.1655665983619
ulxMap =  5.25146484375001
xDim =  4.29153442382811E-05
yDim =  2.6955245236797E-05

[Source3] 
Type = BMP 
Layer = None 
SourceDir = "." 
SourceFile = "EBLE Watermask.bmp" 
SamplingMethod = Gaussian 
ulyMap =  51.1655665983619
ulxMap =  5.25146484375001
xDim =  4.29153442382811E-05
yDim =  2.6955245236797E-05

[Destination] DestDir = "." 
DestBaseFileName = "EBLE Photo" 
DestFileType = BGL 
LOD = Auto 
UseSourceDimensions = 1 
CompressionQuality = 85

Grtz
Peter
Antwoord


Berichten in dit topic
RE: SBuilderX 3.14 - Een vergevorderde background maken - door zzip - 25-11-2017, 12:27

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)