Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
scenery
#1
Kan iemand mij helpen met het volgende. De scenery van de vliegvelden is van het ene moment op het andere veranderd. Wat ik hiermee bedoel is, dat bv. de bebossing op het vliegveld van EBZR en EKKH veranderd is een lage struiken en er in het geval van EBKH woningen zijn geplaatst. Dit is tevens ook kwestie kwaliteit zo bij de andere vliegveld/luchthavens. Bij aankoop van deze flightsim waren de vernoemde vliegveld prachtig en nu.................
Dus graag indien iemand hier de oorzaak zou van kennen graar hiervoor een oplossing. Confused
Antwoord
#2
VRAAGJE EBLE VOOR MSFS IS DIE NOG ERGENS TE DOWNLOADEN MVG
Antwoord
#3
(02-10-2023, 12:01)dhondt wim schreef: VRAAGJE EBLE VOOR MSFS IS DIE NOG ERGENS TE DOWNLOADEN MVG

https://flightsim.to/file/14205/eble-leo...lo-belgium
Antwoord
#4
(17-08-2023, 09:55)Rudolf schreef: Kan iemand mij helpen met het volgende. De scenery van de vliegvelden is van het ene moment op het andere veranderd. Wat ik hiermee bedoel is, dat bv. de bebossing op het vliegveld van EBZR en EKKH veranderd is een lage struiken en er in het geval van EBKH woningen zijn geplaatst. Dit is tevens ook kwestie kwaliteit zo bij de andere vliegveld/luchthavens. Bij aankoop van deze flightsim waren de vernoemde vliegveld prachtig en nu.................
Dus graag indien iemand hier de oorzaak zou van kennen graar hiervoor een oplossing. Confused
Het zou kunnen dat er andere bronnen gebruikt worden door asobo voor het genereren van omgevingen. Heb je de world updates geinstalleerd?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)