Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem met saved approach
#1
Problemen met “  saved approach.”

Ik heb MSFS2020 ( volledig up to date ) en PMDG 737-800 ( ook up to date )
Wat doe ik : ik  vlieg op 2000 ft en ben volledig etablished on the ILS. Speed is 185 Kts  flaps 5, gear still up

Wat doe ik  : ik zet Active Pause in Pause  Druk op escape en save die approach on this PC.
Ik load deze approach maar direct nadat die ingeladen is zie ik de speed naar 300 kts gaan en stijgt mijn toestel zeer snel.
Op de tijd dat ik de Active Pause op pauze krijg om mij instellingen eventueel bij te werken is mijn toestel reeds veel te hoog en de speed idem. Een normale ILS approach is niet meer mogelijk.
Mijn vraag: wat doe ik verkeerd of wat vergeet ik te doen ?
Alvast bedankt  René  Wink
Antwoord
#2
Vlieg je met de Airbus Thrustmaster? Indien dit het geval is dien je de settings goed na te kijken. Na een escape blijkt MSFS de gegevens van de thrustmaster settings letterlijk te interpreteren. Iets wat normaal geen problemen geeft kan dan wel iets in gang zetten.
Antwoord
#3
Active pause is in mijn ogen een beetje een vreemde implementatie. Het is niet vergelijkbaar met de gekende pause van FSX of P3D. De vliegtuigsimulatie blijft doorlopen, dit betekent dat de throttle enzo nog steeds invloed hebben op de airspeed, desondanks dat het vliegtuig qua positie wordt bevroren.

Wil je werkelijk pauzeren, dan moet je op escape drukken.
De active pause is de reden waarom jouw airspeed blijft stijgen.

Tim
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)