Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBFN Koksijde voor P3Dv4
#1
Hi allemaal,

alweer even geleden dat ik hier was.
Ondertussen is mijn EBFS Florennes voor P3Dv4 al een tijdje te downloaden op de gekende websites.
Ik heb tussendoor nog een vliegveld van Mongolie gemaakt, ZMNA Nalaikh, met AI Traffic.

Op vraag van verschillende flightsimmers en leden van de Koninklijke West Aviation Club, ben ik begonnen met EBFN Koksijde te maken voor P3Dv4.
De laatste versie van Peter Hermans, die gemaakt is met de toen beschikbare middelen, is ondertussen al 7 jaar oud en voor FSX.
Peter is ondertussen overgeschakeld naar X-Plane en ik heb zijn toestemming om gedeelten van zijn EBFN te gebruiken. 

Dit zal waarschijnlijk mijn laatste P3Dv4 scenery zijn, MSFS2020 komt al achter de hoek kijken.

Met mijn lessen gekregen van Jan (R.I.P Jan) in het achterhoofd, wil ik er weer een mooie FREEWARE scenery van maken.
Ik hou jullie op de hoogte,

             Peter
Tsonjingboldog / Mongolia
Antwoord
#2
2022-11-25 UPDATE
Desondanks vele tegenslagen ga ik toch verder met EBFN.
Omdat ALLE diensten die satellietbeelden leveren EBFN Koksijde 'geblurd' hebben kan ik dus geen photoreal background maken.
Ondertussen ook nog een computercrash gehad waardoor er veel werk verloren is gegaan, gelukkig had ik een maand geleden een back-up gedaan,
en heb ik nog iets.
Alle ground polygons ben ik kwijt.

Vandaag kwam ik tijdens het surfen tegen dat Dirk Rawoens overleden is.
Mijn deelneming en respect voor hetgene hij heeft bijgedragen aan het flightsim wereldje.

Is er iemand die Dirk zijn werk beheerd?

Ik vraag dit omdat ik mijn EBFN Koksijde perfect kan integreren in Dirk zijn Belgian Coast, mits enkele aanpassingen.
Ik had daar graag toestemming voor gekregen.
Peter
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)