Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FS2020 - trim probleem
#1
Dag allen, ik ben pas enkele weekjes geleden nieuw lid geworden. Ik vlieg al sinds 1989 met de flightsim van Microsoft, toendertijd de versie FS4. Intussen heb ik ze allemaal gekocht en mee gevlogen, en nu dus ook met de laatste versie, FS2020. Ik heb echter sinds een aantal maanden het probleem dat, wanneer ik bvb een beetje “up” trim, de stand van de trim op eigen initaitief zich weer in de neutrale positie stelt, en hetzelfde is ook het geval bij een “down”trim. Heeft iemand onder jullie eventueel het zelfde fenomeen al eens voorgehad ? Zoja, is daar een oplossing voor ? Ik ben dankbaar voor elke nuttige info die ik ontvang .Mvg, Philip
Antwoord
#2
Hallo Philip, welkom bij de club!

Reset de trim zich plotseling, of geleidelijk?
Ik heb het gevoel dat er nog een toets of as is met een gelijkaardig effect die is toegewezen. Kijk eens onder je control instellingen met het zoekwoord "trim" of "elevator" en laat maar weten wat je ziet. Ik had online gelezen dat, wanneer je het toestel in level mode hebt (op autopilot) de trim sowieso op 0 wordt gezet.

Tim
Antwoord
#3
(28-04-2022, 19:01)Tim Vancauwenbergh schreef: Hallo Philip, welkom bij de club!

Reset de trim zich plotseling, of geleidelijk?
Ik heb het gevoel dat er nog een toets of as is met een gelijkaardig effect die is toegewezen. Kijk eens onder je control instellingen met het zoekwoord "trim" of "elevator" en laat maar weten wat je ziet. Ik had online gelezen dat, wanneer je het toestel in level mode hebt (op autopilot) de trim sowieso op 0 wordt gezet.

Tim

Dag Tim, 

Eindelijk weer eens tijd om te posten. Het probleem is intussen opgelost : de AI had de "automatic trim" aangezet. Maar heel erg dank voor uw reactie .

Grtz,

Philip
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)