Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PMDG 737-800
#1
Ik vieg met een PMDG 737-800 NGX, het volgende doet zich voor, ik vlieg van Eelde naar Schiphol alles gaat goed onderweg en de landing ook. Maar als dan wil taxieen naar de gate en ik wil stoppen gaat dat niet. Het gas is helemaal dicht en ik druk op de break van het stuur het helpt niet hij rijdt door.
Wanneer ik op Eelde sta en ik taxie naar de baan gaat het allemaal goed hij remt op tijd en ik sta ook op tijd stil voor de holding.
Wie heeft hiervoor en pasklare oplossing.
Alvast bedankt.
Klaas Haan
Groningen
Antwoord
#2
(17-01-2013, 21:29)Klaas Haan schreef: Ik vieg met een PMDG 737-800 NGX, het volgende doet zich voor, ik vlieg van Eelde naar Schiphol alles gaat goed onderweg en de landing ook. Maar als dan wil taxieen naar de gate en ik wil stoppen gaat dat niet. Het gas is helemaal dicht en ik druk op de break van het stuur het helpt niet hij rijdt door.
Wanneer ik op Eelde sta en ik taxie naar de baan gaat het allemaal goed hij remt op tijd en ik sta ook op tijd stil voor de holding.
Wie heeft hiervoor en pasklare oplossing.
Alvast bedankt.
Klaas Haan
Groningen

Je draait dus toch FSX en zowel die FSX als PMDG NGX doen het op andere plaatsen normaal ?
Dit specifieke probleem doet zich enkel voor op die gegeven plaats = landing Schiphol na vlucht vanaf Eelde waar ook alles normaal ging ?
Die scenery Schiphol is een legale versie en juist geïnstalleerd ?

Indien alle antwoorden ja → dan weet ik het niet.
Indien ergens een neen → probeer dan eerst om dat in orde te krijgen.
Antwoord
#3
druk misschien de parking brake in of je hebt een failure gezet of het was daar spekglad Wink
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)