Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FS2020
#1
Iemand enig idee of en wanneer er treinen en "railroads" te voorschijn komen  in FS2020   ?       Huh 

grtjes
Antwoord
#2
MSFS2020 is een vluchtsimulator met vliegtuigen/helicopters. MicroSoft heeft ook  een Train Simulator, maar daar vliegen geen vliegtuigen over de treinen.
PC: Intel i5-8400 CPU @ 2.80GHz 6 Core(s) x64-bas
Antwoord
#3
(03-03-2022, 18:48)OO-MPE schreef: MSFS2020 is een vluchtsimulator met vliegtuigen/helicopters. MicroSoft heeft ook  een Train Simulator, maar daar vliegen geen vliegtuigen over de treinen.

In Xplane zie je toch ook hier en daar een trein passeren ..... wat toch mooi meegenomen is als je VFR vliegt
Het is niet de bedoeling van treinen te besturen of een simulator parallel te laten lopen .
Enkel de (nu reeds mooie) scenery nog wat aangenamer te maken.

In FS2020 zie je trouwens ook "Leisure boats" , "ships and ferry's" daar waar FS2020 toch geen Ship-simulator is .

Misschien toch eens kijken naar forums.flightsimulator.com, Marc ,
waar je in de community-support  wishlist  o.a. vind   :   I miss trains ...
                                                                                      A dawn for moving trains ...
                                                                                      What about trains .....

Misschien was mijn vraag dan toch niet zo  ???  zoals jij laat blijken
 mvg
Antwoord
#4
We zullen moeten wachten vermoed ik, alles hangt af van de prioriteiten die asobo stelt. Voor zover ik me kan herinneren had FSX ook al bootjes en grondvoertuigen maar geen treinen, enkel de rails.
Het zou echter wel weer een leuke extra zijn.
Antwoord
#5
(08-08-2022, 13:43)Tim Vancauwenbergh schreef: We zullen moeten wachten vermoed ik, alles hangt af van de prioriteiten die asobo stelt. Voor zover ik me kan herinneren had FSX ook al bootjes en grondvoertuigen maar geen treinen, enkel de rails.
Het zou echter wel weer een leuke extra zijn.

Bedankt voor het antwoord , Tim   Het  zou inderdaad een leuke extra zijn . De vraag was geenszins bedoeld om bij fs2020 een "treinsimulator" toe te voegen .
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)