Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
PPL-IFR cursus op YouTube
#1
Heart 
Beste FSCB leden, een tijdje geleden maakte ik reeds melding van een erg grondige Duitstalige A320 type rating lessenreeks op YouTube. In tegenstelling tot summiere filmpjes op YouTube die bovendien ook nog eens onvolledige en zelfs foutieve informatie bevatten handelt het zich hierbij om een degelijke en uitgebreide cursus van een A320 gezagvoerder.
Enig minpunt voor velen: de reeks is volledig in het Duits. Maar wat mij betreft een aanrader tout court! Momenteel wacht je reeds meer dan 40 uur lesmateriaal... gratis!

Cpt. Ingo is van plan nu ook een PPL-IFR cursus aan te bieden. Ook nu weer in het Duits. Maar voor wie Goethe's taal een beetje machtig is ongetwijfeld een must. Nee, ik word geenszins betaald om reclame te maken maar ik ben zo oprecht tevreden over de A320 type rating dat ik ervan overtuigd ben dat we ook van deze PPL cursus heel wat kunnen leren.
Een inleidende video kan je bekijken op https://www.youtube.com/watch?v=mUEMt1Y9GMw
Antwoord
#2
Dag ON4CAS,

Bedankt voor het bericht! ALs u het niet erg vind nemen we dit mee in onze volgende Airmail.

Blijven sturen die interessante dingen !
THX
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)