Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MSFS2020
#1
And here we go ...

Is er iemand uit onze club die een paar screenshots kan posten met MSFS2020 default scenery en VFR over België ? Een klein videootje zou de max zijn, maar ben reeds tevreden met screenshots.

Vandaag ben ik een X-plane fanaat met Ortho4XP- GO tiles ZL 19 en zou dit graag willen vergelijken met MSFS2020. Ingesloten een paar SCs rond EBOS

   
   
   
   
   


Bedankt en hou het veilig&gezond,

Marc
Antwoord
#2
Dag Marc,

Zijn er speciale locaties waar je een screenshot zou willen van zien ?

Groetjes Hans
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord
#3
Wink 
Dag Marc,

hier enkele screenshots.
Ik heb er de militaire luchthaven van Koksijde ook bijgestoken.. Want zoals je kan zien zitten er standaard geen militaire luchthavens in FS2020. Maar daar zijn derde partijen druk mee bezig om de scenery reeds gemaakt voor P3D ook beschikbaar te maken voor FS2020.. meer info hierover kan je terugvinden in de talloze spam berichten van François Big Grin.

Hier enkel Screenshots van Oostende en omstreken. Laat maar weten welke je nog wil zien.
- Brugge
- EBOS
- Oostende
- Koksijde, of wat er dus niet te zien is standaard.
- Zuienkerke

Groetjes Hans



Bijlagen Miniatuurweergaven
                   
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord
#4
(11-11-2020, 18:10)hanziboy schreef: Dag Marc,

hier enkele screenshots.
Ik heb er de militaire luchthaven van Koksijde ook bijgestoken.. Want zoals je kan zien zitten er standaard geen militaire luchthavens in FS2020. Maar daar zijn derde partijen druk mee bezig om de scenery reeds gemaakt voor P3D ook beschikbaar te maken voor FS2020.. meer info hierover kan je terugvinden in de talloze spam berichten van François Big Grin.

Hier enkel Screenshots van Oostende en omstreken. Laat maar weten welke je nog wil zien.
- Brugge
- EBOS
- Oostende
- Koksijde, of wat er dus niet te zien is standaard.
- Zuienkerke

Groetjes Hans

Dag Hans,

Sorry voor mijn late reactie...ik dacht dat ik een email ging ontvangen wanneer iemand ging rageren, maar blijkbaar heb ik dat niet aangevinkt ...
Bedankt voor je screenshots en antwoord.
ik ben ondertussen van xplane overgeschakeld naar MSFS2020 en hou de BE sceneries van Jan Cuypers in ‘t oog. Ben wel wat ontgoocheld dat Bing werd gebruikt ipv GEarth.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)