Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe Flight simulator wil niet openen
#10
(26-09-2020, 14:48)dhondt wim schreef: mij probleem is hoe kan je alles calibiren zoals je yoystick yoke pedaals mvg

In je hoofd menu  heb  je  general    controls   en assistance     je neemt  controls  en daar moet  je alles zien   ( yoke   of joystick  e.a.  )  deze kan  hier ook kalibreren   en ook nog al de knopjes  aanwijzen  waarvoor ze moeten  dienen
Antwoord
#11
War mij vooral  verbaast  is dat het FSCB  eens  zo fier  op forum ,  en  nu zeker  dat we toch met leden  zijn  die  beta tester  zijn  
hier niet eens  de moeite  doen  om iemand  te helpen   

het is ooit  anders  geweest  ....
Antwoord
#12
Volkomen gelijk Francois
maar alles evolueerd nu eenmaal en niet altijd ten goede
de jonge garde denkt nu eenmaal niet meer zo als wij.
grtj.G
Antwoord
#13
(26-09-2020, 14:48)dhondt wim schreef: mij probleem is hoe kan je alles calibiren zoals je yoystick yoke pedaals mvg


Calibratie  via  windows  en rest  :

In deze rubriek  " CONTROLS  " kan je alles  aanwijzen  voor de knopjes;   het  kalibreren  doe je  via  windows alvorens  de aanwijzingen  te doen  
de joystick  komt  trouwens  te voorschijn voor zover  deze herkent  wordt .


Het verbaast me  dat hier  niet vlugger  in antwoord / oplossing komt   ;  nochtans  hebben  we toch  alfa/beta   testers
FSCB was zo fier  met  deze forum  en zo sterk  te kunnen beweren  dat  je  binnen de 24 uur  een antwoord had  op je vraag   .....
nu ??
Antwoord
#14
Mogelijke oplossingen voor de meeste problemen;
1. Via Google intypen
2. Op Youtube vindt je veelal een antwoord maar dan wel in 't engels (video's)
3. Via flightsim forums bvb https://forums.flightsimulator.com/ ea.....
Alvast succes gewenst
groeten
JPaul
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)