Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
flightsimulator 2020
#10
MSFS is aan zijn 5de update bezig, de scenery is prachtig - als je PC het toelaat. En dat is gelijk het enige minpunt (ik heb een MSI I9) - je moet een pittige machine hebben om vlot te draaien. Jan Cuypers is bezig met een sublieme transitie van de bestaande scenery naar MSFS, ik heb ze allemaal al eens gevlogen - prachtig. Ik heb ook XP11, dat vliegt aangenaam omdat er genoeg luchthavens voorhanden zijn, dit moet nog groeien in MSFS. Ik vlieg ook met PRP3DV5 - dit is eigenlijk op dit moment de minste. Jammer voor mij, maar mij F104 Simskunkworks zit daarin, en ik vlieg nog graag met die glanzende pijl!
Al bij al, zou ik dus zeggen - geduld, het wordt beter. Als versie gebruik ik de Premium Deluxe, zijn inderdaad 10 dvd's...
Malaga is aangepast ondertussen, maar de liveries werken zeer slecht in MSFS, amateuristische liveries laat je dus best eruit.
Ook zijn er geen militaire luchthavens (ondertussen zijn de Nederlandse vrienden hier al mee bezig, maar voor België is er nog niets). Komt omdat de basis op Bing is gebasseerd, en daar zijn al de militaire installaties geblurd.
Ik ben happy ermee, maar er is nog werk aan.
Antwoord
#11
(08-11-2020, 21:48)lukjordens schreef: MSFS is aan zijn 5de update bezig, de scenery is prachtig - als je PC het toelaat. En dat is gelijk het enige minpunt (ik heb een MSI I9) - je moet een pittige machine hebben om vlot te draaien. Jan Cuypers is bezig met een sublieme transitie van de bestaande scenery naar MSFS, ik heb ze allemaal al eens gevlogen - prachtig. Ik heb ook XP11, dat vliegt aangenaam omdat er genoeg luchthavens voorhanden zijn, dit moet nog groeien in MSFS. Ik vlieg ook met PRP3DV5 - dit is eigenlijk op dit moment de minste. Jammer voor mij, maar mij F104 Simskunkworks zit daarin, en ik vlieg nog graag met die glanzende pijl!
Al bij al, zou ik dus zeggen - geduld, het wordt beter. Als versie gebruik ik de Premium Deluxe, zijn inderdaad 10 dvd's...
Malaga is aangepast ondertussen, maar de liveries werken zeer slecht in MSFS, amateuristische liveries laat je dus best eruit.
Ook zijn er geen militaire luchthavens (ondertussen zijn de Nederlandse vrienden hier al mee bezig, maar voor België is er nog niets). Komt omdat de basis op Bing is gebasseerd, en daar zijn al de militaire installaties geblurd.
Ik ben happy ermee, maar er is nog werk aan.

Wat Luk J  schreff kan ik maar alleen  bevestigen en met fs2020  doe ik alleen VFR  en met sceneries  van Jan Cuypers  kan dit alleen maar puur genot  zijn  ..Voor wat IFR gedeelte  is het afwachten  op Airbus/ aerosoft  of andere    Quality wing  b787b   CS B757/767   en PMDG   die zijn echter  voor 2021 voor zien ...
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)