Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AIFP
#3
Ja, Jan, ik had die uiteenzetting van jou ook eerder al gezien,  en dat komt overeen met wat ik altijd deed bij FS9. In Ttools is dat trouwens op een vrij handige manier samen te stellen. Maar dan!... Dan komt het....
Bij Ttools kan men aansluitend die drie txt-files compileren tot een bruikbare bgl-file, die men dan in de folder Traffic plaatst, en klaar is kees. maar hier zit die mogelijkheid er wel in om dat te doen met AIFP, maar dat compileren voor FS9 is eerst en vooral verschillend van FSX, wat ik sinds een maand ongeveer gebruik, wegens gebreken/ontbreken van mogelijkheden in FS9, bijvoorbeeld het weer, en verder, er is geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij die AIFP, waarin uitgelegd wordt hoe dat moet gedaan worden. Er is trouwens helemaal geen gebruiksaanwijzing bij meen ik, alleen maar een overzicht van alle mogelijkheden van het programma, en dat zijn er vele, maar echt geen gebruiksaanwijzing die uitlegt hoe men van naaldje tot draadje handelen handelen om een voor FSX bruikbare bgl-file te komen. En het is dat eigenlijk wat ik zoek. ( Ik weet dat het er allemaal in zit, maar ik kan het er niet uit krijgen... hahahaa! )
Is er iemand bij jullie die daar wat meer mee vertrouwd is en dat kan uitleggen, misschien u zelf wel?
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord


Berichten in dit topic
AIFP - door Jive1 - 31-10-2019, 08:58
RE: AIFP - door jaers - 31-10-2019, 13:50
RE: AIFP - door Jive1 - 02-11-2019, 15:08
RE: AIFP - door jaers - 04-11-2019, 10:46
RE: AIFP - door Jive1 - 09-11-2019, 15:48
RE: AIFP - door jaers - 10-11-2019, 00:51
RE: AIFP - door Jive1 - 10-11-2019, 14:31

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)