Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ebos @ night
#10
Beste 
net zoals Kenny heb ik ook dat probleem in EBOS. heb de dynamic light setting aan staan en heb de scenery al geherinstalleerd  ik ben er 500% zeker van dat het juist geinstalleerd is in bijlage enekel foto's van het probleem

mvg Louis
Antwoord
#11
(02-08-2019, 21:47)rammstein122 schreef: Heb je gedaan wat ik vroeg?
Opnieuw EBOS geïnstalleerd, zoals er staat in de readme?
Het lijkt mij dat jouw P3D sommige bestanden niet vindt, omdat jij ze niet op de juiste plaats hebt gezet. Ik denk bvb aan de effects...

ik heb het gedaan. ben al 13 jaar bezig met uitspitten van flightsims. maar vandeweek heb nu dat probleem met ebos. alles staat  waar het hoord.  wat ik oowk moet vermelden is dat ik niet de enige ben met dit probleem  met deze senery. gr kenny

Kenny, kijk toch maar eens na of de 3 effecten die ik mee lever in de zip in je P3D\effects map staan. Deze zorgen voor het licht effect op de grond, tijdens de nacht.
Meer kan ik niet doen met mijn meer dan 25 jaar ervaring in de scenerybouw.
Antwoord
#12
heb nog eens gecontroleerd alles staat juist. even een vraagje heb jij nog de oudere versie van ebos. met die oudere lichten ?
Antwoord
#13
(03-08-2019, 20:15)..rammstein122 schreef: heb nog eens gecontroleerd alles staat juist. even een vraagje heb jij nog de oudere versie van ebos. met die oudere lichten ?
Wil je nog eens een test doen?
Alle scenery afvinken in je scenery library, enkel de standaard scenery en Oostende aan.
Dan testen of je 's nachts verlichting hebt...

Dank je wel
Antwoord
#14
heb gedaan gelijk gevraagt hebt maar toch nog geen verschil hoor.
Antwoord
#15
(04-08-2019, 13:56)rammstein122 schreef: heb gedaan gelijk gevraagt hebt maar toch nog geen verschil hoor.
OK.
Ik heb dan niet direct een oplossing.

Ik ga, nadat ik Saint-Hubert af heb, Oostende een update geven. Ik kreeg deze week foto's van de nieuwe general aviation.
De lichten zal ik dan nog eens bekijken.
Antwoord
#16
oke bedankt.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)