Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ebos @ night
#1
    goeiemorgen. even een vraagje is dat normaal dat ik geen verlichting heb op de terminal van ebos
Antwoord
#2
(30-07-2019, 10:42)rammstein122 schreef: goeiemorgen. even een vraagje is dat normaal dat ik geen verlichting heb op de terminal van ebos

Zet de dynamic Lighting op in Options/Lighting...
   
Antwoord
#3
(30-07-2019, 14:40)jaers schreef:
(30-07-2019, 10:42)rammstein122 schreef: goeiemorgen. even een vraagje is dat normaal dat ik geen verlichting heb op de terminal van ebos

Zet de dynamic Lighting op in Options/Lighting...
staat aan en een vriend van heefd juist hetzelfde probleem met ebos andere airports hebben dat niet
Antwoord
#4
Ik heb dit probleem dus niet.
Wis eens je Oostende, download en installeer die eens opnieuw. Meer kan ik je niet adviseren.
Antwoord
#5
(31-07-2019, 08:16)jaers schreef: Ik heb dit probleem dus niet.
Wis eens je Oostende, download en installeer die eens opnieuw. Meer kan ik je niet adviseren.
beste. ik zal vanamiddag eens proberen met een downgrade te doen van me client kijken als dit een oplossing heefd. want er ik zijn werkelijk nog problemen met de hotfix. 4.5. ik hou je op hoogte.
Antwoord
#6
bij deze is het probleem nog niet verholpen.
Antwoord
#7
bij deze kan je zien dat er bij andere senery wel het probleem niet is licht dan aan ebos of zijn er files te kort. in mijn flight sim. grtjes kenny


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#8
(02-08-2019, 20:31)rammstein122 schreef: bij deze kan je zien dat er bij andere senery wel het probleem niet is licht dan aan ebos of zijn er files te kort. in mijn flight sim. grtjes kenny
Heb je gedaan wat ik vroeg?
Opnieuw EBOS geïnstalleerd, zoals er staat in de readme?

Het lijkt mij dat jouw P3D sommige bestanden niet vindt, omdat jij ze niet op de juiste plaats hebt gezet. Ik denk bvb aan de effects...
Antwoord
#9
(02-08-2019, 21:20)jaers schreef:
(02-08-2019, 20:31)rammstein122 schreef: bij deze kan je zien dat er bij andere senery wel het probleem niet is licht dan aan ebos of zijn er files te kort. in mijn flight sim. grtjes kenny
Heb je gedaan wat ik vroeg?
Opnieuw EBOS geïnstalleerd, zoals er staat in de readme?

Het lijkt mij dat jouw P3D sommige bestanden niet vindt, omdat jij ze niet op de juiste plaats hebt gezet. Ik denk bvb aan de effects...
ik heb het gedaan. ben al 13 jaar bezig met uitspitten van flightsims. maar vandeweek heb nu dat probleem met ebos. alles staat  waar het hoord.  wat ik oowk moet vermelden is dat ik niet de enige ben met dit probleem  met deze senery. gr kenny
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)