Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ils rwy 22L in EBLG
#1
Wat doe ik verkeerd
Mijn PC : Win10  ; P3Dv4.4 ; ORBX ; PMDG. All Airport s  default scenerie
Aircraft : Mooney Bravo Retro  van P3Dv4.4
In  EBLG kan ik geen ILS landing maken op rwy 22L  ( ILS freq 109.35 course 224 )
Bij het onderscheppen van de ILS draait mijn vliegtuig terug naar  back course  ( tenzij ik de REV knop indruk , maar dan heb ik geen glide  slope meer)
Op de airports EBCI; EBBR; EBOS en EBAW gaat  alles normaal.
Doe ik die ILS landing met de PMDG zal die de ILS  approach wel normaal vliegen maar zonder die visuele glideslope diamond in de PDF Display.
Nog een andere anomalie bij het aanvliegen van de approach raad men aan ,eerst de Vor te intercepteren en pas daarna den ILS; ( alleen in EBLG  lukt het interceperen van de LOC op freq 109.35 niet )   LGE (115.45 /044 lukt wel maar dus geen ils
Antwoord
#2
Je doet niets verkeerd.
In de standaard scenery van EBLG zit een fout. Zie bijlage:

(25-03-2019, 17:37)rene schreef: Wat doe ik verkeerd
Mijn PC : Win10  ; P3Dv4.4 ; ORBX ; PMDG. All Airport s  default scenerie
Aircraft : Mooney Bravo Retro  van P3Dv4.4
In  EBLG kan ik geen ILS landing maken op rwy 22L  ( ILS freq 109.35 course 224 )
Bij het onderscheppen van de ILS draait mijn vliegtuig terug naar  back course  ( tenzij ik de REV knop indruk , maar dan heb ik geen glide  slope meer)
Op de airports EBCI; EBBR; EBOS en EBAW gaat  alles normaal.
Doe ik die ILS landing met de PMDG zal die de ILS  approach wel normaal vliegen maar zonder die visuele glideslope diamond in de PDF Display.
Nog een andere anomalie bij het aanvliegen van de approach raad men aan ,eerst de Vor te intercepteren en pas daarna den ILS; ( alleen in EBLG  lukt het interceperen van de LOC op freq 109.35 niet )   LGE (115.45 /044 lukt wel maar dus geen ils


Bijlagen Miniatuurweergaven
   
Antwoord
#3
Die bijlage maakt mij niet wijzer, waar vind ik meer uitleg '' how to do ''
Antwoord
#4
Rene,
De afcad van de standaard EBLG moet worden aangepast. Je kan dit doen met ADE (Airport design editor).
Antwoord
#5
Een bgl in bijlage.
Zet die in addon scenery\scenery


Bijlagen
.zip   AFX_EBLG_ADE.zip (Grootte: 6,84 KB / Aantal keer gedownload: 10)
Antwoord
#6
(26-03-2019, 11:14)jaers schreef: Een bgl in bijlage.
Zet die in addon scenery\scenery

Bedankt Jan
René
Antwoord
#7
(25-03-2019, 17:37)rene er is volgens mij een fout in de data van navigatie. de ils (met glideslope) van eblg zit niet op baan 22 maar op baan 04 schreef: Wat doe ik verkeerd
Mijn PC : Win10  ; P3Dv4.4 ; ORBX ; PMDG. All Airport s  default scenerie
Aircraft : Mooney Bravo Retro  van P3Dv4.4
In  EBLG kan ik geen ILS landing maken op rwy 22L  ( ILS freq 109.35 course 224 )
Bij het onderscheppen van de ILS draait mijn vliegtuig terug naar  back course  ( tenzij ik de REV knop indruk , maar dan heb ik geen glide  slope meer)
Op de airports EBCI; EBBR; EBOS en EBAW gaat  alles normaal.
Doe ik die ILS landing met de PMDG zal die de ILS  approach wel normaal vliegen maar zonder die visuele glideslope diamond in de PDF Display.
Nog een andere anomalie bij het aanvliegen van de approach raad men aan ,eerst de Vor te intercepteren en pas daarna den ILS; ( alleen in EBLG  lukt het interceperen van de LOC op freq 109.35 niet )   LGE (115.45 /044 lukt wel maar dus geen ils
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)