Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FS 2020 download van update loopt vast ;
#1
Beste FS vrienden, is er iemand die mij , met een duidelijke uitleg, kan verder helpen ? FS 2020 brengt update na update de ene al wat groter dan de andere en dat is misschien wel mooi en goed MAAR..... World update Japan loopt vast bij de uitvoering en blokt aldus de volledige sim. Ik probeerde alle in mijn macht en kennis liggende mogelijkheden om deze Update te kunnen uitvoeren niets helpt  Huh Huh Huh  wat is het probleem, wie mij help geniet mijn eeuwige  dankbaarheid  Angel
Antwoord
#2
Dag Cyriel,

Is het probleem ondertussen van de baan ?
Krijg je een specifieke fout code ?
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord
#3
(10-11-2020, 16:31)hanziboy schreef: Dag Cyriel,

Is het probleem ondertussen van de baan ?
Krijg je een specifieke fout code ?
Het probleem is NIET van de baan.  Big Grin heb van alles geprobeerd , net limiter, nieuwe installatie, enz. enz. Ik krijg geen specifieke fout code .... Bij het opstarten kom ik , zoals altijd, op het scherm "Installation manager" zoek naar updates  en vervolgens krijg ik nu "Release notes 1.10.8.0"  83,06 Gib  onder aan het scherm het vak browse en update. Bij het update loopt heet programma vast  aan [001/048] -[3.99 Mbits/s] - [274546688%] Downloading fs-base-0.1.61 fs package 004 
onderaan verschijnt nog de tekst: "548,99 Menu.Unit.Debibyte-Short.
de update blijft in lus lopen tussen 3,89 en 3,99 Mbits/s.
Ik zoek verder samen met een vriend IT er naar een oplossing. Ik denk er aan nog maar eens alles te verwijdeeren en een volledig nieuwe opstart te doen;  dat is dan de derde poging .... Angry Angry
Antwoord
#4
(11-11-2020, 11:26)Cyriel Kooreman schreef:
(10-11-2020, 16:31)hanziboy schreef: Dag Cyriel,

Is het probleem ondertussen van de baan ?
Krijg je een specifieke fout code ?
Het probleem is NIET van de baan.  Big Grin heb van alles geprobeerd , net limiter, nieuwe installatie, enz. enz. Ik krijg geen specifieke fout code .... Bij het opstarten kom ik , zoals altijd, op het scherm "Installation manager" zoek naar updates  en vervolgens krijg ik nu "Release notes 1.10.8.0"  83,06 Gib  onder aan het scherm het vak browse en update. Bij het update loopt heet programma vast  aan [001/048] -[3.99 Mbits/s] - [274546688%] Downloading fs-base-0.1.61 fs package 004 
onderaan verschijnt nog de tekst: "548,99 Menu.Unit.Debibyte-Short.
de update blijft in lus lopen tussen 3,89 en 3,99 Mbits/s.
Ik zoek verder samen met een vriend IT er naar een oplossing. Ik denk er aan nog maar eens alles te verwijdeeren en een volledig nieuwe opstart te doen;  dat is dan de derde poging .... Angry Angry





Cyriel  ,  check  je mail  box  
Antwoord
#5
(01-11-2020, 12:58)Cyriel Kooreman schreef: Beste FS vrienden, is er iemand die mij , met een duidelijke uitleg, kan verder helpen ? FS 2020 brengt update na update de ene al wat groter dan de andere en dat is misschien wel mooi en goed MAAR..... World update Japan loopt vast bij de uitvoering en blokt aldus de volledige sim. Ik probeerde alle in mijn macht en kennis liggende mogelijkheden om deze Update te kunnen uitvoeren niets helpt  Huh Huh Huh  wat is het probleem, wie mij help geniet mijn eeuwige  dankbaarheid  Angel

Hey Cyriel

hoe heb je de sim geïnstalleerd en aangeschaft? Via de Microsoft store of via Steam?

Tim
Antwoord
#6
(11-11-2020, 12:52)Francois schreef:
(11-11-2020, 11:26)Cyriel Kooreman schreef:
(10-11-2020, 16:31)hanziboy schreef: Dag Cyriel,

Is het probleem ondertussen van de baan ?
Krijg je een specifieke fout code ?
Het probleem is NIET van de baan.  Big Grin heb van alles geprobeerd , net limiter, nieuwe installatie, enz. enz. Ik krijg geen specifieke fout code .... Bij het opstarten kom ik , zoals altijd, op het scherm "Installation manager" zoek naar updates  en vervolgens krijg ik nu "Release notes 1.10.8.0"  83,06 Gib  onder aan het scherm het vak browse en update. Bij het update loopt heet programma vast  aan [001/048] -[3.99 Mbits/s] - [274546688%] Downloading fs-base-0.1.61 fs package 004 
onderaan verschijnt nog de tekst: "548,99 Menu.Unit.Debibyte-Short.
de update blijft in lus lopen tussen 3,89 en 3,99 Mbits/s.
Ik zoek verder samen met een vriend IT er naar een oplossing. Ik denk er aan nog maar eens alles te verwijdeeren en een volledig nieuwe opstart te doen;  dat is dan de derde poging .... Angry Angry


Cyriel  ,  check  je mail  box  

Check je mailbox is natuurlijk weer zo'n antwoord waarvan niemand wijzer van wordt.  Het zou veel aangenamer zijn als anderen, die misschien met hetzelfde probleem zitten, ook van een eventuele oplossing kunnen genieten, zonder hiervoor afhankelijk te zijn van priveberichtjes. 
Uiteindelijk is dat het doel van een forum : anderen laten meegenieten van jouw kennis.....
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)