Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX activatie
#1
Hello,
Nieuwe laptop Windows10 Home edition, probeer FSX (gold edition) te installeren.
Alles kits bij het installeren , product key ingevoerd, maar FSX wil online registreren en dit lukt eenmaal niet!
Telkens komt het scherm Activate now, indien je later tikt,blijf je in demo...


Hoe geraak ik hieruit? Kan iemand mij verder helpen aub?
Alvast bedankt voor jullie reacties

Elie
Antwoord
#2
Bekijk eens https://forum.fscb.be/showthread.php?tid=443
Antwoord
#3
Je weet dat FSX niet meer ondersteund wordt.
Het is altijd mogelijk dat Microsoft de stekker uit de activation server getrokken heeft.
Dan zou dat betekenen dat je de Microsoft FSX niet meer zou kunnen activeren.

Ik las ook het avsim forum dat er mensen zijn die niet meer kunnen activeren.
Misschien is dit een oplossing... Maar waarschijnlijk heb je voor hier een ander telefoonnr nodig.
I just activated my FSX deluxe edition box set a few hours ago using the phone method. Just call the number for your country(1-866-740-1256 for USA). It is an automated system with several prompts. It will ask you if you would like to activate using your smartphone(I highly suggest using this method). Microsoft will send you a link to use to complete your activation. It worked great and only took me about 5 minutes. Make sure you have your FSX activation window open with your installation key. Hope this helps you

Ik vond voor belgië volgende telefoonnr's:
+32 2 713 1424  en 0800 40758
(gevonden in het bestand Phone Activation.xml, die in de FSX map staat.)

Of tijd voor de overstap naar P3D?
Antwoord
#4
Jan,

Bedankt voor je reactie en mogelijke oplossing ivm activeren FSX
Na grondig en persoonlijk overleg,heb ik beslist voor P3D te gaan
Ondertussen heb de academic versie gedownloaded
Nu nog instelleren en onder de knie krijgen
Tot de volgende meeting
Nogmaals bedankt voor je reactie

Elie
Antwoord
#5
Ik wil nog even toevoegen dat FS de activatie bijhoudt aan de hand van 3 files in de FSX map: api.dll, fsui.dll en main.dll -> zodra je uw simulator hebt geactiveerd maak je hier een backup van. Wanneer je jouw sim opnieuw installeert kan je gewoon de files overschrijven Smile
Antwoord
#6
Dat wist ik nog niet zie... Nooit te oud om bij te leren!

(08-12-2018, 16:39)Tim Vancauwenbergh schreef: Ik wil nog even toevoegen dat FS de activatie bijhoudt aan de hand van 3 files in de FSX map: api.dll, fsui.dll en main.dll -> zodra je uw simulator hebt geactiveerd maak je hier een backup van. Wanneer je jouw sim opnieuw installeert kan je gewoon de files overschrijven Smile
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)