Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fsx steam
#1
Hallo iedereen,

Nog steeds aan het proberen de controls van fsx in te stellen,dit lukt voor geen meter.
Ik heb de B toets toegewezen voor brakes,maar de cessna start met rijden geen houden aan.
Dan getracht om de brakes toe te wijzen aan de pedalen,totaal geen effect.
Ik heb het yoke systeem van saitek,throttles zijn amper in te stellen je wordt er een beetjes moedeloos van,waarom kan het niet zoals bij xplane11.
Is er misschien iemand die een schema van de instellingen kan plaatsen. Blush Blush
Antwoord
#2
Normaal moet alles vanzelf werken, zonder aanpassing...

Als je al te veel geprobeerd hebt, wis dan eerst eens het bestand Standard.XML in de map C:\Users\....\AppData\Roaming\Microsoft\FSX-SE\Controls
Als je die wist, dan maakt FS terug ééntje aan tijdens de volgende start van FS, met de standaardwaarden.

Trek al je usb besturingsstystemen uit.
Steek je yoke terug in. Start FS. Test of de juiste functies op juiste assen zitten.
Sluit FS af, steek nu je voetenstuur ook in. Start FS. Test of je rudder en remmen werken.

Zou moeten, zonder dat je zelf aanpassingen uitvoert. Wat je wel moet nakijken is de gevoeligheid en de nulzones van de gebruikte assen.
Antwoord
#3
(23-04-2018, 23:47)jaers schreef: Normaal moet alles vanzelf werken, zonder aanpassing...

Als je al te veel geprobeerd hebt, wis dan eerst eens het bestand Standard.XML in de map C:\Users\....\AppData\Roaming\Microsoft\FSX-SE\Controls
Als je die wist, dan maakt FS terug ééntje aan tijdens de volgende start van FS, met de standaardwaarden.

Trek al je usb besturingsstystemen uit.
Steek je yoke terug in. Start FS. Test of de juiste functies op juiste assen zitten.
Sluit FS af, steek nu je voetenstuur ook in. Start FS. Test of je rudder en remmen werken.

Zou moeten, zonder dat je zelf aanpassingen uitvoert. Wat je wel moet nakijken is de gevoeligheid en de nulzones van de gebruikte assen.

Het ligt misschien aan mij maar die map is nergens te vinden,ik gebruik windows 10. Big Grin Big Grin
Antwoord
#4
De "AppData"-map is een verborgen map. Je moet in je instellingen de optie aanklikken dat je de verborgen mappen wil zien.

Het zou misschien eens nuttig zijn om naar een meeting te komen met je configuratie. Dan kan ik het één en ander uitleggen.
Antwoord
#5
(24-04-2018, 21:39)jaers schreef: De "AppData"-map is een verborgen map. Je moet in je instellingen de optie aanklikken dat je de verborgen mappen wil zien.

Het zou misschien eens nuttig zijn om naar een meeting te komen met je configuratie. Dan kan ik het één en ander uitleggen.

Ok heb de map gevonden,hoop jullie te zien in mei in deurne.
Bedankt Smile Smile
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)