Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SODE
#1
Ben bezig om mijn FSX met BE sceneries te vervolledigen via de FSCB site (only personal use)
 In één van de zip files wordt de SODE tool meegeleverd, maar vraag me af waarvoor die tool dient (heb geen voorgaande sceneries geinstalleerd). Moet die uberhaupt geinstalleerd worden ?

kortom, weet niet goed wat SODE is ... Angry
Antwoord
#2
SODE is een module die ervoor zorgt dat je dynamische scenery ziet. SODE = SimObject Display Engine
Ik gebruik die nu voor de windzak. Deze draait mee met de wind, en reageert op de windsterkte.
Ook de T van het seinenvierkant wordt zo gelegd dat je kunt aflezen welke runway in use is.

Volgende gebeurtenissen zijn ook mogelijk met SODE (Maar die zitten niet in mijn scenery):
Poorten open en dicht doen, lichten aansteken bij mistig of regenweer.
Jetway's die naar het vliegtuig rollen, zodat passagiers kunnen uitstappen of inschepen.

Installeer je mijn scenery, maar niet SODE, dan heb je geen windzak of seinenvierkant. Verder werkt alles.
Antwoord
#3
(24-01-2018, 22:58)jaers schreef: SODE is een module die ervoor zorgt dat je dynamische scenery ziet. SODE = SimObject Display Engine
Ik gebruik die nu voor de windzak. Deze draait mee met de wind, en reageert op de windsterkte.
Ook de T van het seinenvierkant wordt zo gelegd dat je kunt aflezen welke runway in use is.

Volgende gebeurtenissen zijn ook mogelijk met SODE (Maar die zitten niet in mijn scenery):
Poorten open en dicht doen, lichten aansteken bij mistig of regenweer.
Jetway's die naar het vliegtuig rollen, zodat passagiers kunnen uitstappen of inschepen.

Installeer je mijn scenery, maar niet SODE, dan heb je geen windzak of seinenvierkant. Verder werkt alles.

Bedankt Jan voor het duidelijke en verklarend antwoord. Prettige avond.
Antwoord
#4
Hoe installer je SODE, ik kom niet vezrder dan registratie en activaatie OP het TABBLAD, maar die wordt NIET geactiveerd, enkel *CANCEL* staat er ,!
bij verdere pogingen vlieg ik er terug uit en heb ik GEEN activatie ! in bijlage kunt u zien totwaar ik geraak !


Bijlagen
.docx   SODE. kan NIET verder Doc1.docx (Grootte: 119,67 KB / Aantal keer gedownload: 0)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)