Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBLG voor FS2004
#1
Hey!
Heeft nog iemand een goede scenery van Luik voor FS2004. Graag dan had ik dan een kopie ervan ontvangen, omdat mijn exemplaar de bomen rondom het vliegveld slecht weergeeft.
Bedankt op voorhand.
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord
#2
hier zijn er 2 te vinden, misschien is er een scenery welke u kunt gebruiken ?


[Afbeelding: Knipsel.png]
Antwoord
#3
Hey! Pasterke,
Bedankt!
Jammer genoeg kan ik geen van beide links openen door copy en paste, ook niet als ik ze opnieuw intik.
Maar, ik had ze eerder al bezocht om te zien og ik er wat kon mee doen, maar jammer ook niet.
Maar ik dacht dat misschien nog iemand de FS2004-scenery zou kunnen hebben die eerder op jullie website stond. Die namelijk wel goed! Ik geloof dat ze van PAPY31 was....
Graag zou ik die vastkrijgen nog en ik vind ze nergens nog op Internet....
Groeten
Jive1 - Belgium
Antwoord
#4
Jive1

Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor u . 
Het goede is, dat ik de versie van Papy31 (Bernard Gosset) heb voor u .  Smile
Het slechte nieuws is dat dit een versie van 90 MB is en ik die onmogelijk via mail zo kan doorsturen . Angry
Wat ik wel kan doen is ze in delen van +/- 10MB ga proberen door te sturen .
Er zijn ook programma's waar je het integrale pakket van 90MB kunt posten en dat je dan zo kunt downloaden .
Maar daar ken ik niets van . Huh

Iemand ?

Grtz
Peter
Antwoord
#5
Hey! Zzip,
Dat is inderdaad fantastisch nieuws.
Als u echter de weg niet kent die u kan gebruiken om mij dat bestand te bezorgen, kan ik u wel aanraden om "WeTransfer" te gebruikeb. Luister, het is heel eenvoudig....
- Ga op Internet naar https://wetransfer.com/
- ga daaar eerst Free door daar onderaan te klikken op "Ga naar Free"
- klik eerst op akkoord voor het gebruik van cookies onder "Eerst even dit" en klik op 'Ik ga akkoord"
- Ga dan links naar "Voeg bestanden toe" en vul de gevraagde gegevens in...
Email naar, en daaar zet je mijn adres "jiv1@telenet.be"

-
Antwoord
#6
Hey! Zzip,
Dat is inderdaad fantastisch nieuws.
Als u echter de weg niet kent die u kan gebruiken om mij dat bestand te bezorgen, kan ik u wel aanraden om "WeTransfer" te gebruiken. Luister, het is heel eenvoudig....
- Ga op Internet naar https://wetransfer.com/
- ga daar eerst naar Free door daar onderaan te klikken op "Ga naar Free"
- klik eerst op akkoord voor het gebruik van cookies onder "Eerst even dit" en klik op 'Ik ga akkoord"
- Ga dan links naar "Voeg bestanden toe" en vul de gevraagde gegevens in...
          Email naar, en daar zet je mijn adres "jiv1@telenet.be"
          daaronder je eigen email adres als afzender
          en daaronder eventueel een bericht aangaande de zending
- Vervolgens klik je eventueel ondereen dat kleine venstertje op  het teken om verder te gaan en tik vervolgens de gegevens in, dus een link naar het bestand dat je wil verzenden, dus waar het bestand op je eigen pc staat, door naar dat bestand te gaan en erop te klikken.
- De link wordt dan automatisch ingevuld op het blad van WeTransfer.
Als je ziet dat alless klopt, klik dan op "Verzenden".
Je zal dan zien hoe het verloopt tijdens het verzenden, je zal dat kunnen volgen. Als alles klaar is wordt je sowieso verwittigd, en ik zal dan ook een mailtje ontvangen,  waarin dan staat van waar ik het dan kan downloaden. Dat blijft daar staan, een week ongeveer denk ik, en dan wordt het gewist.
Maar ik denk dat alle uitleg op die website wel zal gegeven worden. Je kan zo tot 2Gb gratis verzenden....

Ik hoop dat alles zal lukken en bedank u hartelijk!

Jive1 - Belgium
Antwoord
#7
(05-11-2017, 17:04)Jive1 schreef: Hey! Pasterke,
Bedankt!
Jammer genoeg kan ik geen van beide links openen door copy en paste, ook niet als ik ze opnieuw intik.
Maar, ik had ze eerder al bezocht om te zien og ik er wat kon mee doen, maar jammer ook niet.
Maar ik dacht dat misschien nog iemand de FS2004-scenery zou kunnen hebben die eerder op jullie website stond. Die namelijk wel goed! Ik geloof dat ze van PAPY31 was....
Graag zou ik die vastkrijgen nog en ik vind ze nergens nog op Internet....
Groeten
Jive1 - Belgium

Hi,
gisteren lag de site plat, vandaag lijkt het terug te werken, maar ik zie dat u reeds de goede scenery op het spoor bent

happy flying
Antwoord
#8
Jive1,

ik ga dat straks eens bekijken, ik laat hier iets weten

Grtz
Peter
Antwoord
#9
Jive1,

heb een dag of twee geduld, ik doe een format C op mijn PC .
Dan is alles in orde .

Grtz
Peter
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)