Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voordracht X-Plane 11
#1
Enkele maanden geleden woonde ik de voordracht van X-Plane 11 bij. Momenteel werk ik nog steeds met FSX maar ik zou graag (gedeeltelijk) overschakelen naar X-Plane 11.
Ik plan alvast wat extra geheugen en een bijkomende (grote) HD voor mijn PC.

Tijdens de voorstelling van X-Plane 11 zag ik hoe de presentator alles mooi op een rijtje had (alle libraries e.d.) Helaas herinner ik me zijn naam niet meer. Kan iemand me verder helpen?

Thanks!

Egbert
Antwoord
#2
Vandebotermet Serge
Antwoord
#3
(24-08-2017, 16:42)ON4CAS schreef: Enkele maanden geleden woonde ik de voordracht van X-Plane 11 bij. Momenteel werk ik nog steeds met FSX maar ik zou graag (gedeeltelijk) overschakelen naar X-Plane 11.
Ik plan alvast wat extra geheugen en een bijkomende (grote) HD voor mijn PC.

Tijdens de voorstelling van X-Plane 11 zag ik hoe de presentator alles mooi op een rijtje had (alle libraries e.d.) Helaas herinner ik me zijn naam niet meer. Kan iemand me verder helpen?

Thanks!

Egbert

Hello ,
Ja dat was ik ,die  scenery rangschikking vind ik heel praktisch t.t.z. dat je volgorde moet respecteren en mijn manier van doen is eigenlijk van het alfabetish te houden boven volgens ICAO (het vier letter systeem bestaan in de Luchtvaart dus dat neem ik over bvb EBBR, EBAW enz , daaronder de Librarys ,overlays ,fototextures en ten slotte Mesh,het voordeel daarvan is als je de "scenery_packs.ini" gewoon wegsmijt ,X-plane er een nieuwe maakt en alles in de juiste volgorde staat,heel praktish,ik heb er mijn scenery file bijgevoegd een goed voorbeeld zegt meer als alle uitleg,moest er nog vragen zijn laat maar horen ,in principe ben ik op de vergaderingen


Bijlagen
.txt   scenery.txt (Grootte: 136,49 KB / Aantal keer gedownload: 36)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)