Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBBL Kleine Brogel voor P3Dv4
#19
Hoi Peter/zzip,

Ik heb gewoon de Aerosoft F-16 folders vanuit mijn simobject/airplanes vanuit FSX Steam, in de airplanes folder van P3Dv4(.0) gezet, en bij mij komen de F-16's gewoon zonder enige aanpassingen aan textures of dergelijke in de sim, en alles werkt van systemen etc...


Edit! : Enkel de flaps/slat's werken niet automatisch, maar werken wel met de flap extend/retract key's


Grts, en kijk uit naar je EBBL scenery voor P3Dv4
Antwoord
#20
Thx Lenny,

waarschijnlijk, maar dat weet ik niet, komt het omdat ze F-16's van Steam komen .
Ik heb ze van FSX Acceleration in P3Dv4 geplaatst er er had geen wielen en nog enkele zaken werkten niet .

Anyway, des te beter voor u dat ze zo werken .

Voor het ogenblik ligt EBBL enkele dagen stil omdat ik andere zaken te doen heb .
Werk, huis, 3 kinderen en dan nog een vrouw ook nog (lol) .

De vooruitgang kun je hier volgen .

Grtz
Peter
Antwoord
#21
EBBL UPDATE :

Na mijn ontbossing en het 'planten' van honderden nieuwe bomen leg ik mij nu toe
om het munitiedepot van Kleine Brogel mee te integreren in mijn scenery .

Het depot, ik noem het zo omdat ik niet weet wat het is, (zie afbeelding hierboven) is klaar en past goed in het scenery .

Ander probleem is dat ik in al die jaren onderdelen heb gedownload en mee in mijn EBBL geplaatst heb,
maar dat ik niet meer weet van wie die onderdelen komen .
Ook schrijf ik mensen of firma's aan om onderdelen te mogen gebruiken, maar ik krijg geen antwoord .
Ik hoop dat ik hier later geen problemen mee krijg .

[Afbeelding: 31_Tiger.jpg]

Maar zoals steeds, is er weer iets dat ik wil of kan aanpassen .
Nog wat geduld, erg lang duurt het niet meer eer hij klaar is .

Grtz
Peter
Antwoord
#22
Hello,

Het ziet er veekbelovend uit ,na distributie mag ik hem dan converteren in X-Plane ?,ik zou hem dan alleen verdelen onder de FSCB leden ,maar als u hem verder wil distribueren geen probleem zolang het maar gratis blijft

Groetjes Serge
Antwoord
#23
(03-11-2017, 10:02)Vandebotermet Serge schreef: Hello,

Het ziet er veekbelovend uit ,na distributie mag ik hem dan converteren in X-Plane ?,ik zou hem dan alleen verdelen onder de FSCB leden ,maar als u hem verder wil distribueren geen probleem zolang het maar gratis blijft

Groetjes Serge

Hoy Serge,

ik zie daar helemaal geen graten in .
Het is tenslotte voor het goed van de zaak hé .
En, desondanks de vele honderden uren werk moet mijn EBBL gratis blijven .
Je ziet wel hier wanneer hij klaar is .

Grtz
Peter
Antwoord
#24
Opnieuw een update, ditmaal van de QRA zone .

[Afbeelding: F-16_leaving_QRA_EBBL_Kleine_Brogel.jpg]

[Afbeelding: F-16_almost_home_1.jpg]

[Afbeelding: F-16_almost_home_2.jpg]

Sim : Prepar3Dv4
Aircraft : Aerosoft F-16AM
Texture : FA-122 Tiger Unknow (sorry)
Scenery : EBBL Kleine Brogel QRA
Scenery made by : Myself, Peter Ziegler (zzip)
Antwoord
#25
Nice! kijk er naar uit!
Antwoord
#26
Update : EBBL Smile
Runwaylights geplaatst 05R/23L .
Witte blokjes (ik ken de juiste benaming niet) geplaatst op 05R/23L .

[Afbeelding: take_off.jpg]
Antwoord
#27
Wow, ferm!

Een vooruitlopend vraagje?.. ga je de scenery AI-compatible maken? (De FS9  HTAI F-16's zijn compatible gemaakt voor P3Dv4, en de modellen hebben nu zelfs gesloten canopy's als ze geparkeerd staan -> http://militaryaiworks.com/forums/46/17171)

Zoja... kun je runway 05R/23L sluiten voor AI take off / landing? Dit om te vermijden dat je dual take off's en landings krijgt nadien in de sim. 

Grtn,

Lenny
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)