Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
opstarten fs 2004
#1
Dag
ik heb fs2004 geinstaleerd op mijn pc doch het program wilt niet opstarten,ik heb windows 8,zou dit de oorzaak kunnen ziin? dank
Antwoord
#2
Zou kunnen.
Maar als je oplossingen wil, moet je toch wat gedetaileerder zijn. Krijg je foutmeldingen? Vraagt hij naar CD/DVD 1? Gebeurt er gewoon niets...?

Voor zover ik me nog herinner heb je FS2004 (FS9.0) en een upgrade naar FS9.1. Daarna kon je fs9.exe vervangen door een andere omdat FS niet telkens terug de eerste schijf zou vragen...
Maar ik heb die nooit geïnstalleerd op een windows8 of Win10.

(23-02-2017, 11:50)ON3KSL schreef: Dag
ik heb fs2004 geinstaleerd op mijn pc doch het program wilt niet opstarten,ik heb windows 8,zou dit de oorzaak kunnen ziin? dank
Antwoord
#3
(24-02-2017, 00:12)jaers schreef: Zou kunnen.
Maar als je oplossingen wil, moet je toch wat gedetaileerder zijn. Krijg je foutmeldingen? Vraagt hij naar CD/DVD 1? Gebeurt er gewoon niets...?

Voor zover ik me nog herinner heb je FS2004 (FS9.0) en een upgrade naar FS9.1. Daarna kon je fs9.exe vervangen door een andere omdat FS niet telkens terug de eerste schijf zou vragen...
Maar ik heb die nooit geïnstalleerd op een windows8 of Win10.

(23-02-2017, 11:50)ON3KSL schreef: Dag
ik heb fs2004 geinstaleerd op mijn pc doch het program wilt niet opstarten,ik heb windows 8,zou dit de oorzaak kunnen ziin? dank

Dank antwoordje.Hij doet gewoon niets als ik op de FS icoon klik om op te starten.Enkele jaren terug draaide dit programma op XP zonder problemen,misschien is window 8 de oorzaak ?
Antwoord
#4
Probeer eens het volgende:
Open de verkenner, ga naar de FS2004 map, zoek daar FS9.exe
Klik er op met de rechtermuisknop. Je krijgt een extra venster. Zet de compatibiliteitsmodus op win XP, en voer het programma uit als administrator.
Probeer dan nog eens op te starten...
Antwoord
#5
Dag Jan,heb dit geprobeerd doch geeft geen resultaat...
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)