Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX met Windows 10
#2
Is het nog de oude FSX van Microsoft (DVD's)?

Ik las een tijdje geleden het volgende...

Een vraag van RS:
Ik beschik over de twee originele DVD's van Microsoft Flight Simulator X. Mijn PC draait onder Windows 10, 64 bits.
Probleem: Het lukt mij op geen enkele manier om deze flight simulator te installeren. Ik ben weinig of niet op de hoogte van 'gevorderde' installaties. Kan iemand mij zeggen hoe ik deze flight simulator moet installeren ? Dank bij voorbaat!

Antwoord van Serge Vandebotermet:
Kopieer de DVD’s op harde schijf in dezelfde map. Daarna zoek je in verkenner (explorer) naar setup.exe. Klik erop met de rechtse muistoets. Ga naar eigenschappen/compatibiliteit.
Klik Compatibiliteitsmodus aan, en selecteer Windows XP Sp3.
Voer uit als Administrator.
Sluit het venster, en dubbelklik op setup.exe. De installatie zou moeten starten.

Antwoord RS:
Dank je wel voor alle reacties ! De snelste oplossing leek mij de oplossing van Serge Vandebotermet Ik heb deze dan ook, met succes, geprobeerd. Ik weet niet of ik de allernieuwste en allerbeste versie van FSX heb, maar ik heb wel een versie die ik heb kunnen installeren en die werkt. Speciale dank aan Serge Vandebotermet !

Opmerking van mij:
Op de 2 CD’s staan enkele bestanden dubbel. Je kan dus met gerust hart de bestanden overschrijven, maar je kan ook zeggen dat het niet mag.
Voor diegenen die ook de Acceleration CD hebben (derde CD), zou je dezelfde procedure kunnen toepassen. Maar zet de bestanden in een andere map.
Antwoord


Berichten in dit topic
FSX met Windows 10 - door Klaas Haan - 03-02-2017, 15:08
RE: FSX met Windows 10 - door jaers - 03-02-2017, 15:20
RE: FSX met Windows 10 - door Klaas Haan - 03-02-2017, 18:37
RE: FSX met Windows 10 - door jaers - 03-02-2017, 19:04
RE: FSX met Windows 10 - door Klaas Haan - 05-02-2017, 19:43
RE: FSX met Windows 10 - door rik20060703 - 18-04-2017, 22:09
RE: FSX met Windows 10 - door jaers - 19-04-2017, 09:07

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)