Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
inloggen op ivao , xplane 11 beta
#1
'k vlieg meestal met xplane,
in xplane 9 en 10 kon ik online op ivao via xivap!

in xplane 11 beta lukt me dat niet meer?
Wie kan er mij helpen om toch op Ivao te vliegen met Xplane 11 beta 2.,
Antwoord
#2
(10-01-2017, 16:31)ookat schreef: 'k vlieg meestal met xplane,
in xplane 9 en 10 kon ik online op ivao via xivap!

in xplane 11 beta lukt me dat niet meer?
Wie kan er mij helpen om toch op Ivao te vliegen met Xplane 11 beta 2.,

Net antwoord gehad  van ivao   er zijn leden die met x plane via  ivao  vliegen   maar het kan  dat er leden  zijn die problemen hebben  en hiervoor vraagt ivao  om het des betreffende forum van ivao  te raadplegen  en of  de vraag aldaar te stellen  en wees zo uitgebreid mogelijk  met je uitleg wat niet gaat.

Alles zou geregeld moeten  zijn met de komst van ivap 3
Antwoord
#3
(12-01-2017, 17:16)Francois schreef:
(10-01-2017, 16:31)ookat schreef: 'k vlieg meestal met xplane,
in xplane 9 en 10 kon ik online op ivao via xivap!

in xplane 11 beta lukt me dat niet meer?
Wie kan er mij helpen om toch op Ivao te vliegen met Xplane 11 beta 2.,

Net antwoord gehad  van ivao   er zijn leden die met x plane via  ivao  vliegen   maar het kan  dat er leden  zijn die problemen hebben  en hiervoor vraagt ivao  om het des betreffende forum van ivao  te raadplegen  en of  de vraag aldaar te stellen  en wees zo uitgebreid mogelijk  met je uitleg wat niet gaat.

Alles zou geregeld moeten  zijn met de komst van ivap 3
Antwoord
#4
Beste Francois

ivap 3 .?
xivap is voor xplane en ivap fs9 en X denk ik toch.

in ieder geval dank ik U, om te reageren, k'zal eens goed kijken op Ivao.

Vg
Guido
Antwoord
#5
IvAp3 zal een vervanging zijn voor ALLE huidige IvAp software, zowel voor FS9, FSX, P3D en X-plane.
De huidige X-Ivap wordt niet meer verder ontwikkeld omdat alles zal verpakt worden onder 1 enkele IvAp met de naam IvAp3


Er zijn leden die perfect online geraken met Xplane 11 met de huidige X-Ivap
Op de subcategorie "X-IvAp Support Forum" op xb.forum.ivao.aero staan al mogelijke oplossingen. En er zijn daar zeker mensen die u willen helpen met het in orde te krijgen dus zoals Francois zei kan je best daar je vraag stellen, in het Engels weliswaar, en je zal daar vrij snel antwoord krijgen van mensen die het werkend gekregen hebben.
Antwoord
#6
(13-01-2017, 03:22)Jess schreef: IvAp3 zal een vervanging zijn voor ALLE huidige IvAp software, zowel voor FS9, FSX, P3D en X-plane.
De huidige X-Ivap wordt niet meer verder ontwikkeld omdat alles zal verpakt worden onder 1 enkele IvAp met de naam IvAp3


Er zijn leden die perfect online geraken met Xplane 11 met de huidige X-Ivap
Op de subcategorie "X-IvAp Support Forum" op xb.forum.ivao.aero staan al mogelijke oplossingen. En er zijn daar zeker mensen die u willen helpen met het in orde te krijgen dus zoals Francois zei kan je best daar je vraag stellen, in het Engels weliswaar, en je zal daar vrij snel antwoord krijgen van mensen die het werkend gekregen hebben.

iedereen bedankt voor de uitleg, X-Ivap support forum goed idee, maar mijn engels is niet van dat?
toch bedankt
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)