Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem met FSX
#1
Ik heb sinds kort een probleem met FSX en wel het volgende.  Vliegtuigen die ik heb gedownload bij justflight van A2A hebben altijd goed gewerkt maar sinds kort niet meer. Tevens schijnt er een probleem te zijn met het openen van een vlucht aangezien de tijd die erover heen gaat veel langer is dan voorheen. Nog een probleem dat er is ontstaan is, dat de scenery niet volledig meer wordt weergegeven en dat de vlucht wordt stopgezet met reden ????????????????? Dacht dat er misschien een fout was met de pc en heb deze binnen gebracht bij tones maar deze blijkt volledig in orde. Heb dan FSX verwijderd van m'n pc op aanraden van tones en terug geplaatst maar dezelfde fout blijft. Dus voorheen alles oké en plots deze ellende. Misschien iemand enig idee hoe men dit kan oplossen?
Antwoord
#2
Beste Rudolf,
ik heb HETZELFDE voor met FS-X S.E. op de PORTABLE ! Maar op de VASTE/SERVER, blijkbaar minder probleem !

ik had last met 't installeren vd Sceneries, maar JAN Cuypers heeft dat voor mij op 'n ANDERE manier opgelost !
  ook met Beginnen op 'n vliegveld, 't werd gesaved en geload, dit was zichtbaar!)
  maar bij aanklikken, kwam dit NIET te voorschijn ?? begon opnieuw in AMERIKA !

de oorzaak, denk ik, ligt in hun updates, die STEAM regelmatig uitvoert,  want 'n bug erin, wordt DIE ge-update ?!
  omdat ook ik geen problemen had met dit programma vroeger (begonnen in april 2015)
  maar sedert  +/- MEI/2016,  kon ik ook geen vast vliegveld meer invoeren,
  altijd begon de Steam Edition met 'n vliegveld in Amerika + met 'n ULM, ipv mijn CESSNAAtje !
  zelfs al voerde ik bvb Grimbergen, parking 5 =voor clubhuis-meetings, in, om te starten,
  was ok gedurende de periode dat ik *speelde*,
  maar bij afzetten en opnieuw starten, begon opnieuw in Amerika ?!

Zelfs na schrijven naar de HELP van Steam, gaven ze eigenlijk GEEN oplossing !
ik weet OOK niet hoe dit op te lossen is ???

ALS iemand dat WEL weet, gelieve ons uit de nood te helpen !

mvg alain.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)