Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
EBOS Testversie
#10
Dit zou wel eens de versie kunnen zijn die iedereen zal kunnen downloaden.
EBOS-EBNH_FSX_2017
Zie jij nog foutjes, laat het dan weten a.u.b.

Lees goed de readme !
Al naar gelang je FSX of P3D hebt moet je een bepaalde BGL kopiëren uit de FSX of P3D map naar de scenery-map.
Antwoord
#11
Bedankt Jan ,ik heb een flauw idee wat dit als werk voorstelt en daarom dikke merci,Serge
Antwoord
#12
Hallo Jan

zojuist uw scenery van EBOS geinstaleerd.
proficiat ik denk dat deze af is. tot in de kleinste details.
moest iemand zich nu kunnen bezig houden met de scenery van de stad OOSTENDE zelf,
het zou helemaal compleet zijn

GRTJ. G Smile
Antwoord
#13
Dank je voor de feedback...
Antwoord
#14
Beste Jan,

Dank voor de fijne scenery. Ik heb alleen wat zwarte vlakken. Apron 3, een stukje apron 1 en het linker en rechtergebouw op apron 2. Ik mis denk ik wat textures. Heb ik de readme goed gelezen?
Antwoord
#15
Welke sim gebruik je?
Antwoord
#16
(27-11-2018, 10:27)jaers schreef: Welke sim gebruik je?

Prepar3d v4 met ORBX Europa
Antwoord
#17
Ik had eind oktober een upgrade van een sodebestand. Blijkbaar heb ik dan een verkeerde map van EBOS gezipt, en daar zaten inderdaad te weinig textures in.
Ik heb nu de juiste versie online gezet. Dus: opnieuw downloaden en de oude versie overschrijven.

Voor wie ook van EBOS de versie 2018-1029 heeft, download de laatste versie 2018-1128...

Groetjes,
Antwoord
#18
Als nieuwkomer op deze site en in dit forum, alsook EBOS Oostende fan, had ik graag eens de laatste EBOS versie (van Jan?) waarover jullie het hier hebben uitgeprobeerd, want de p3dv4.4 stock EBOS airport is wel een zeer magere afspiegeling... maar de link hierboven werkt blijkbaar niet... groetjes, Hans
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)