Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
beginners problemen
#1
Beste,

Ik sim reeds een aantal jaren in de simpele versie (lessen verpakt in fsx).
Graag zou ik nu met het betere werk beginnen maar weet niet hoe ik hier het best mee start.
Ik heb een laptop die voldoende krachtig is en de software is ook geinstalleert. (fsx steam)
Kan er iemand mij wegwijs maken welke programma's ik nog nodig heb en hoe ik deze moet installeren.
Ik ben van plan naar de volgende meeting te komen met al mijn vragen ( en laptop). 

Kan ik met iemand afspreken die mij een beetje wegwijs kan maken.

Vriendelijke groeten 
Arne Verelst
Antwoord
#2
Arne,
Als je naar de bijeenkomst komt te Grimbergen kan ik je verzekeren dat je daar in die paar uur veel meer opsteekt dan dat je in een week/maand alleen thuis zal leren.
De volgende meeting is op 20 december.
Meetingplaats
We starten daar rond 09u00, tot in de late namiddag.

Om 10 uur starten we met een uitleg hoe je samen kan vliegen met anderen, en welke software je nodig hebt.
Er staat daarvan een korte uitleg in de laatste airmail die je deze week kreeg.

Je hebt eigenlijk met FSX:SE al wat je moet hebben. Maar er zijn, zoals je weet heel wat verbeteringen.
De vraag is, waar wil je naartoe? Met welke toestellen wil je vliegen, wil je online vliegen, ben je geïnteresseerd om VFR of IFR te vliegen, enz.
Eens je dit weet kunnen we adviseren om bepaalde software te downloaden of te kopen, en te installeren.

Ik zie je dan wel op de meeting.

(05-12-2015, 20:45)arne schreef: Ik sim reeds een aantal jaren in de simpele versie (lessen verpakt in fsx).
Graag zou ik nu met het betere werk beginnen maar weet niet hoe ik hier het best mee start.
Ik heb een laptop die voldoende krachtig is en de software is ook geinstalleert. (fsx steam)
Kan er iemand mij wegwijs maken welke programma's ik nog nodig heb en hoe ik deze moet installeren.
Ik ben van plan naar de volgende meeting te komen met al mijn vragen ( en laptop). 

Kan ik met iemand afspreken die mij een beetje wegwijs kan maken.
Antwoord
#3
Jan,

bedankt voor je reactie. Ik zou graag met airliners online IFR vliegen.
Is er een bepaalde software die ik geïnstalleerd moet hebben om de meeting vlot aan te vangen? (buiten fsxConfusede)
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)