Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
crash FSX
#1
Ik heb FSX gold op VISTA en sinds ik een herinstallatie heb moeten doen crasht FSX zeer regelmatig ( vlucht orly - Zurich= 3x crashen)
Een echte reden zie ik niet soms crash gewoon tijdens de vlucht zonder dat ik iets doe.
Men heeft me gezegd dat ik UIAutomationeCore. DLL moest downloaden en in de hoofddirectory van FSX plaatsen. Dit heb ik gedaan maar het helpt niet.  De dll terug verwijderen verandert ook niets aan het probleem; FSX en acceleration repair geven ook geen resultaat.
Bij de crash krijg ik volgende details van het probleem.
APPCRASH
fsx.exe
foutmodule: uiautomationcore.dll
Antwoord
#2
Hi,
download de AVSIM CTD guide hier :

http://www.avsim.com/files/file/65-avsim...x-p3d-fs9/

op pagina 7 en 8 kan u meer lezen over UIAutomationeCore. DLL  crash

misschien eens een andere versie proberen (zie tekst)

deze CTD guide kan u verder helpen met alle soorten "craches"
Antwoord
#3
(26-11-2015, 08:11)pasterke schreef: Hi,
download de AVSIM CTD guide hier :

http://www.avsim.com/files/file/65-avsim...x-p3d-fs9/

op pagina 7 en 8 kan u meer lezen over UIAutomationeCore. DLL  crash

misschien eens een andere versie proberen (zie tekst)

deze CTD guide kan u verder helpen met alle soorten "craches"
Antwoord
#4
(26-11-2015, 15:17)nancyvdb     HalloIk heb dit gelezen en uitgevoerd geen van de versies helpt......ik ben FSX beu aan het worden :-(  de crashes zijn zich aan het opstapelen, vliegen is geen fun meer.Ik ken ook de oorzaak van het probleem niet want enkele maanden geleden had ik dit probleem niet. groetjes schreef:
(26-11-2015, 08:11)pasterke schreef: Hi,
download de AVSIM CTD guide hier :

http://www.avsim.com/files/file/65-avsim...x-p3d-fs9/

op pagina 7 en 8 kan u meer lezen over UIAutomationeCore. DLL  crash

misschien eens een andere versie proberen (zie tekst)

deze CTD guide kan u verder helpen met alle soorten "craches"
Antwoord
#5
Hey, is uw pc 100% up to date? Mss nieuwe add's, tools zoals FSInn/FSCopilot of fs-planes (payware/freeware) geplaatst? Draait uw pc op zijn volle 100% als ge met FSX vliegt. Ik had er ook altijd problemen mee. Het probleem is voor bijna 99% verholpen bij mij met de 'Prestatie Monitor' van IObit (Advanced SystemCare) op een tweede scherm in standby te hebben. Zo zie je constant het gebruik van het RAM-geheugen en de temperaturen van CPU & GPU. Als je ziet dat het RAM-geheugen begint vol te komen kan je het RAM-geheugen even schoonmaken door één klik op de knop daar en alles loopt terug een tijdje relax. Ik gebruik deze functie regelmatig tijdens mijn vluchten, en zeker tijdens aproach. Het volstaat om deze tool in de legale freeware versie te gebruiken, het moet zeker niet de payware versie zijn. Alvast succes!!! Hier vind je die IObit-tool: www.iobit.com

[Afbeelding: ScreenShot_20151204035535_zpsar4vc3sn.png]
Antwoord
#6
hallo


Ik heb juist hetzelfde probleem. Vermoedelijk heeft het met een add-on te maken (corrupte dll). I er een mogelijkheid om te zien wat de crash veroorzaakt?


marcel
Antwoord
#7
na een crash :
ga in Windows7 naar Start, tik in het vak "gebeurtenissenlogboek weergeven" zonder de " "

tik daar op Windows-logboeken en Toepassing :
hier worden fouten weergegeven met een rood uitroepteken en kan u hier de details van opvragen, zo weet u welke applicatie/dll de fout veroorzaakt
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)