Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
undocken
#1
Hallo medepiloten,

Ik wil wat schermonderdelen van een Boeing 737 undocken naar een tweede scherm, wanneer ik dat doe krijg ik bv.zwarte vlak ipv een FMC en dat gebeurt ook meteen ander vlak. Alles wat ik naar het 2e scherm breng wordt een zwart vlak.
Wie kan mij helpen en vertellen wat hiervan de oorzaak kan zijn en wat ik er aan kan doen. Huh Huh

Vriendelijke groeten,
Klaas Haan
Groningen
Antwoord
#2
Dag Klaas,
Kan je een ander zicht undocken  (via views/new view) en verslepen naar het andere scherm? Krijg je dan ook een zwart scherm, of is die OK?

Zitten beide schermen op dezelfde videokaart, of elk op een andere kaart? Indien op een andere kaart, dan heb je kans dat je undocked views of instrumenten zwart blijven op het andere scherm.


(16-09-2015, 20:34)Klaas Haan schreef: Hallo medepiloten,

Ik wil wat schermonderdelen van een Boeing 737 undocken naar een tweede scherm, wanneer ik dat doe krijg ik bv.zwarte vlak ipv een FMC en dat gebeurt ook met een ander vlak. Alles wat ik naar het 2e scherm breng wordt een zwart vlak.
Antwoord
#3
Dag Jan,

Nee dat wil ook niet wordt als ik dat undock wordt het ook zwart. Beide schermen zitten op dezelfde videokaart een DVI en een HDMI. Het 1e scherm heeft een resolutie van 1920x1080 en de 2e van1680x1050.
Gr,
Klaas
Antwoord
#4
Ik zou dan eens op zoek gaan naar de laatste nieuwe drivers voor je videokaart.
Eens je die hebt gedownload eerst je oude drivers unstallen, dan pas de nieuwe erop zet...
Antwoord
#5
Ik heb de oude drivers verwijderd en nieuwe geinstalleerd, doch zonder resultaat. Ook heb ik een 3e scherm erbij aangesloten ook hier hetzelfde resultaat. Als ik hem er heen sleep komt er beeld tot ik d muis button los laat en dan is het beeld weg en houd ik een zwart vlak over.

Gr,
Klaas Haan

PS.

Ik heb nu een default Boeing 737 geprobeerd ipv. de PMDG en die kan ik wel undocken. Heeft u misschien ook nog een tip voor een andere Boeing waarvan ik ook de FMC kan gebruiken, dat kan bij de defauld niet.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)