Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vliegtuigen besturen op pc
#1
Ik ben volledig nieuw in deze wereld van FSX dus word dit een zeer primaire vraag .
Wil er mij iemand uitleggen hoe dit werkt en wat ik er dan mee kan doen en natuurlijk ook wat ik allemaal moet aanschaffen
Met een dvd van bv Just Flight pc dvd rom VLJ Businees jet tesamen met denk ik software Flight simulator FSX (FSX acceleratio/sp2 compatibel) kan ik daar mee iets doen op mijn pc . Ik zou graag vliegtuigen besturen op mijn pc . Moet hier nog hardware bijkomend aangeschaft worden , enz .

Is mijn pc goed genoeg Tonguerocessor intel core i5 2666 MHZ (max 3192) Fysiek geheugen 6144 Mb , Video kaart NVIDIA G.FORCE GT 230 , HD 15 giga , Win 7


Alvast bedankt

toy03
Antwoord
#2
Kom eens naar een meeting. De volgende is op 8 maart.
Het lijkt me niet gemakkelijk om met tekst uit te leggen hoe je moet vliegen. Dan moet je een boek schrijven.
De basisbeginsels van het vliegen kunnen beter eens getoond worden...

FSX past uitstekend op je configuratie, denk ik.
Begin gewoon eerst met FSX, voor je extra's koopt. Als je nog moet leren vliegen, begin dan met de toestellen die in FSX zitten.

Het enige dat je moet aanschaffen is een goede joystick met 4 assen.
Antwoord
#3
Hartelijk bedankt voor Uw response .Heb ook die website eens geopend dewelke U aangeduid hebt . Dit lijkt me allemaal veel moeilijker dan ik dacht !! (lol)
Maar als ik het begrijp zou ik me software kunnen aanschaffen in de fsx reeks , dit installeren op mijn pc , de joystick dewelke U me aanraad , en dan zou ik wat kunnen experimenteren voor ik me aan de ingewikkelder zaken waag ?
Of is dit wat gemakkelijk opgenomen ?

Bedankt in elk geval moest U hier ook nog kunnen op antwoorden

Flo Sobry
Antwoord
#4
Als je niet zeker bent dat je ermee door wil gaan, zou ik zeker niet te veel kosten doen in het begin.
Enkel een FSX en een joystick. Daarmee kan je leren vliegen. Al het andere is bijkomstig.

Weet dat je op het Internet vele goede gratis extra's kunt vinden, zoals vliegtuigen, senery en andere utilitys...

http://library.avsim.net/
http://www.flightsim.com/

Groeten,
Antwoord
#5
Nog maar eens bedankt voor de info .Ik zal je advies opvolgen . Ik ben nogal leergierig en wil wel eens zien hoe ver ik kom .

Die extra's die U opnoemt kunnen dan geintegreerd worden of zijn te gebruiken met de FSX dvd ?

We zien wel . Ik ga eens op zoek wat er zoal is of .....hebt U een aanrader voor een beginner die niet met het kinds gemakkelijke wil beginnen ...? (lol)



Bedankt voor Uw gebeurlijk advies
Antwoord
#6
Flight simulator fsx is op vele plaatsen te downloaden . Moet ik dat ook hebben als ik de dvd voor VLJ Businees jet zou aanschaffen ? Werken die 2 dan tesamen ?
Antwoord
#7
Je moet in de eerste plaats FSX hebben. Je bent niets met die VLJ Business alleen...

Op volgende link kan je legale copy downloaden van FSX:
http://store.steampowered.com/app/314160/
Antwoord
#8
Wat zou ik kunnen doen met deze configuratie : dvd rom VLJ Businnes jet (moet hier flight simulator FSX ook op de pc staan ? ) en joystick Thrustmaster Tflight Hotas + Gaz throttle ?
De samen hang tussen die componenten gaat dat dan automatisch ?
Of is in de dvd VLJ business jet de flight simulatie al inbegrepen ?

Weerom bedankt voor de hulp
Antwoord
#9
(26-02-2015, 13:39)toy03 schreef: Wat zou ik kunnen doen met deze configuratie : dvd rom VLJ Businnes jet  (moet hier flight simulator FSX ook op de pc staan ? ) en joystick  Thrustmaster Tflight Hotas + Gaz throttle   ?
De samen hang tussen die componenten gaat dat dan automatisch ?
Of is in de dvd VLJ business jet de flight simulatie al inbegrepen ?

Weerom bedankt voor de hulp

Zoals reeds eerder gezegd,
Je moet eerst FSX installeren op je PC. Als je de DVD VLJ ... wil kopen, dat kan, maar dit is een addon voor FSX. Dus eerst FSX installeren, daarna die VLJ... Dan heb je een werkende combinatie.
De joystick die je hierboven vermeldt kan zeker gebruikt worden voor FSX.
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)