Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vliegtuigen besturen op pc
#19
Nog vergeten , je moet eerst wel een account aanmaken bij Steam . Je kunt dan nadien andere spellen kopen en misschien ook de add ons .
Antwoord
#20
Hallo ,
Dit maar om te melden dat , na aankoop van de joystick , alles prima werkt !! Nu nog alleen een en ander onder de knie krijgen om het materiaal goed te kunnen gebruiken en we zijn weg voor uren plezier !!!!

Over die add-on's : als die gedownload worden hoe komen die dan in het spel ? Ziet men die dan ergens ?

Zonder uw hulp was ik zeker nog niet zo ver : dus nogmaals : bedankt !!


f sobry
Antwoord
#21
Flor,
Kan jij je nog verplaatsen? Anders moet je eens naar een meeting komen. Daar zal je heel veel kunnen opsteken.
De eerst volgende meeting is nu zondag, 8 maart, vanaf 09u30 tot ten laatste 16u30. Maar meestal is iedereen al naar huis op dat uur.

http://fscb.be/meetingplaats.html

Scenery wordt ofwel door de install op de juiste plaats gezet, andere software moet jezelf in de juiste mappen slepen en toevoegen aan de scenery database...
Voor vliegtuigen is dit ook zo.
Antwoord
#22
Kan me nog goed verplaatsen hoor , gelukkig maar !!! (lol)
Bedankt voor de uitnodiging maar ga me toch eerst eens wat verdiepen in het een en ander voor ik me in de arena van een meeting gooi (bij manier van spreken !! ) Ga eerst eens rustig al de tutorials doorlopen en oefenen en zaken uitproberen zoals ik tot hier toe met alles gedaan heb endaardoor op mezelf veel geleerd .

bedankt voor de info betreffend scenery en vliegtuigen .Heb ondertussen al wat geoefend en alles werkt prachtig !!

hartelijk bedankt voor alles !!!
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)