Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vliegtuigen besturen op pc
#10
Wow , hartelijk bedankt aan allen voor al die info !!! Ik hou er van zaken uit te proberen en met al deze info ben ik zeker dat een en ander ook gaat werken !!!

Hartelijk bedankt !!!!

Toy3 ofte Sobry flor
Antwoord
#11
Die FSX is dat van Microsoft die rond de 25 euro kost maar ik zie er ook die veel meer kosten en daar staat ook fsx op !?Die zijn dan wel met een bepaald soort vliegtuig als ik me niet vergis .Er is ook een fsx GOLD van MS is dat iets anders ?

Kunt U me misschien de juiste omschrijving gevn welke FSX ik in eerste instantie moet aanschaffen en waar dan nadien de "add on's" voor kunnen gekocht worden of soms gedownload ?

Sry voor het doorvragen ! Voel u niet verplicht me verdezr te antwoorden , maar in het andere geval : HARTELIJK BEDANKT !!
Antwoord
#12
Moet er ook een Flight simulation acceleration bij gekocht worden of is dit overbodig ?
Antwoord
#13
Microsoft Flight Simulator X: Steam Edition, dit is de allerlaatste editie van FSX. (zie link die ik opgaf)

Vroeger had je de gewone FSX,  FSX deluxe en de Gold-edition met de  acceleration pack. Dit zit nu allemaal in de nieuwe versie, en ja die is goedkoper
Antwoord
#14
Mr Cuypers

Hartelijk bedankt voor al de info !!!
Ga me dan toch wagen om te beginnen : eerst de microsoft flight simulator , ik ga voor joystick me de Saitek X52 Hotas flight controlsystem aanschaffen en dan ook nog maar als add on die business dinges . Moet mijn vrouw me niets meer geven voor de feestdagen ! (lol)
Ik hou U op de hoogte wat ik er van gemaakt krijg . (heb ooit als leerling piloot in Goetsenhoeven tegen Tienen met een SV4 gevlogen maar dit zal wel niet hetzelfde zijn want dat was gemakkelijk ! )

Vriendelijke groeten

flor sobry
Antwoord
#15
Toch nog even dit : heb de winkel gevonden om de steam edition te kopen maar zijn dit dvd's die men stuurt of is dit een download van het programma dat men koopt ?

Nogmaals bedankt
Antwoord
#16
Flor,
Als je de link volgde die je kreeg van me, dan moet je de FSX downloaden. Je hebt die dan direct.
Ze hebben wel een speciale manier, je moet de software downloaden via hun programma Steam-applicatie.
Ik heb dit nog nooit gedaan, je zal dus even zelf moeten uitzoeken hoe je dit moet doen.
Dat vond ik op hun pagina:
Alle digitale voorwerpen worden bezorgd via de Steam-applicatie.
Steam en je spellen kunnen worden gedownload als de betaling afgerond is.


Als je ooit al gevlogen hebt, is de enige moeilijkheid het programma FSX te leren kennen.

Groetjes, en succes!
Antwoord
#17
Weerom hartelijk bedankt voor Uw wel heel snel antwoord !!!!!!
Ik vond het wel eigenaardig dat dit hier maar een 25 euro kost en als we de dvd versie bekijken op het net , en dat gaat dan over de gold editie , zitten we met allerhande prijzen gaande to 149 euro .
Ik ga dit toch doen , dit lukt me wel , geen probleem , zie wel waar ik uitkom .
Vriendelijke groeten
f Sobry
Antwoord
#18
Hallo , dit maar om te melden dat het downloaden van af steam goed gelukt is . Ze geben ongeveer 4 uur op om het geheel af te ronden maar met een goede internet verbinding is alles geklaard in een klein uur ;De download begint of kan men beginnen van zodra betaald is . Heb het al eens uitgeprobeerd en alles werkt goed . Heb nog wel geen joystick maar die ga ik me aanschaffen want met de muis werkt het niet plezant .
Nu zoals U zegt FSX leren en goede instellingen zetten . Zal wel mijn bezigheid hier mee hebben maar dat was de bedoeling !! (ben 76 jaar !!)

Nog eens hartelijk bedankt om me op de juiste weg te helpen Mr Cuypers !!
vriendelijke groeten
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)