Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Spectaculaire vakantie in Zwitserland
#1
Thumbs Up 
Hallo iedereen,

ik ben deze vakantie met mijn ouders naar Zwitserland gegaan. En... jawel eerst in Meiringen, en rarara wat is daar? Een luchtmachtbasis van de Zwitserse luchtmacht. Ik heb er een filmpje van gemaakt, ik wou dit toch graag met jullie delen. We hebben er een rondleiding gekregen in een hangar. Jammer genoeg was de basis 2 maanden gesloten, wegens het toerisme en werkzaamheden is er geen verkeer in de zomervakantie.


2 Weken later, om een goede rondreisvakantie af te sluiten, verbleven we in de buurt van Emmen en Ennetbürgen. Ennetbürgen is de luchthaven van een zeer bekende Zwitserse vliegtuigbouwer: Pilatus. Emmen is de hoofdbasis van Patrouille suisse. Alle F-18's van, meiringen stonden daar ook, en daarvan ook een filmpje waar ook Ennetbürgen bijzit.
Antwoord
#2
Hallo Tim,

Afgelopen zomervakantie was ik ook in Zwitserland en ben langs Meiringen gekomen, met de trein. Vanaf Brienz, aan de Brienzer See, zijn we met de Brienzer Rothorn (stoomtrein) naar de Rothorn toegegaan en daarvandaan hadden we mooi uitzicht op Meiringen en de luchtmachtbasis. Ik heb daar verschillende straaljagers zien opstijgen. Ik heb helaas geen opnamen gemaakt van de opstijgende vliegtuigen, maar heb wel een foto van de luchtmachtbasis:

[Afbeelding: IMG_2878R_zpsb2aced54.jpg]

Groeten, Martijn
Antwoord
#3
Mooie foto! Ik heb er hier ook nog 1 Smile
https://plus.google.com/114281450676060838526/posts
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)