Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TeamspeakRC2
#1
hoe moet je in godsnaam een toets instellen om te kunnen praten op teamspeakRC2 , vorige meeting had iemand (ik weet zijn naam niet) die toets ingesteld op ctrl maar nu kan ik dat niet meer instellen op mijn nieuwe laptop (gaat veel beter trouwens) kan iemand dat uitleggen alsjeblieft?


MVG angelo1999 ...
Antwoord
#2
- download de file joker.exe, dat is een kleine file van net geen 60 kB.
- steek die gelijk waar, bij mij staat die in de map JOKER die ik aanmaakte in mijn C:\
- maak een snelkoppeling naar die exe file.
- wanneer je die runt, dan zal onderaan een icoon PTT verschijnen.
- klik op dat PTT icoon met R-muis en je kan de instellingen zien en bijstellen.
- ik heb een vinkje naast Public PTT en daar dan een vinkje naast CH Flight Sim Yoke USB (omdat ik die yoke gebruik tijdens het vliegen)
- ik heb ook een vinkje naast Use Left Control for virtual keydtroke (omdat ik de linkse Ctrl toets wil gebruiken als PTT = push to talk).

Dat is het dan, je ziet dan dat icoon PTT onderaan oplichten wanneer je spreekt en wanneer je gelijktijdig de linker Ctrl toets indrukt of de toets op de yoke.

Je moet wel even googelen waar je die betreffende joker.exe kan downloaden. Opgelet : ik weet niet of de versie FS9 dezelfde is als die voor FSX.
Nog opgelet : wanneer je vliegt dan moet wel eerst die joker.exe eens runnen.
Antwoord
#3
bedankt heb het al gevonden
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)