Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
installatie premium Deluxe
Hallo, 
Vandaag een installatie gedaan van FS premium deluxe (10 dvd's) die wel een tjdje in beslag heeft genomen . Na installatie de eerste opstart krijg ik de mogelijkheid om de update naar premium deluxe te doen . Na ingelogd te zijn op microsoft account begint hij te downloaden . Alles loopt goed tot 36% dan loopt hij vast . Nog eens de fs opnieuw opgestart en de installer gaat onmiddelijk gaan zoeken naar updates en blijft maar zoeken . De installer blijft maar draaien op 1/5. Dus ik kan het spel niet spelen daar hij niet door de updates geraakt . Iemand een idee waar dit hapert ? en of een oplossing ? 
alvast bedankt Piet
Antwoord
Geen ervaring met de CD's ik wist zelfs niet dat je die nog zo kon kopen.
Voor FS2020 en 2024 wordt eigenlijk aangeraden die onine te kopen via één van de game platformen zoals Steam.

Super makkelijk te installeren via die weg. Dus zeker zo aanschaffen de volgende keer.

Nu voor jou probleem vond ik dit via google.. mocht dit helpen ik vond de oplossing met volgende "zoek zin"in Google: "installation of fs premium deluxe dvd versions updates stops at 36%"

Ik vond dan dit die je misschien kan helpen:
https://www.reddit.com/r/MicrosoftFlight...?rdt=52717

Here are the steps that worked for me:

Make sure the game is closed.
Go to your Microsoft Flight Simulator game folder
Open the "LocalCache" folder
Open the "packages" folder
Open the "official" folder
Open the "OneStore" folder
Sort the folders by date
Delete all the recent folder (ex. if todays date is 12/12/2022 and all the recent folders say 12/12/2022 then delete all the "recent" folder which in this example will be all the 12/12/2022)
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)