Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX Geen cabin sounds
#1
Eerst m'n situatie schetsen..

Nieuwe PC.
i7,12Gb mem, SSd Haddisk + Sata data schijf.. en krachtige VGA kaart.
om een idee te geven samen goed voor 7,2 punten die microsoft heeft aan het systeem..Ik wist zelfs niet dat die punten hoger dan 5 konden zijn..

Nu het probleem..

FSX geïnstalleerd op de D-schijf.
Dan installatie van FSX, en SP1
PMDG 737 NGX
Active Sky
EZdocs.

Klaar voor eerste test vlucht van op Boeing Fields met de 739..
Maar ik hoor alleen geluid van buiten .. van de AI traffic en wagentjes die er rond rijden. Maar geen enkel cockpit geluid.. zoals het overhalen van schakelaars, draaien aan de knoppen, of roepen naar de stewardess voor een tas koffie. Ook de ingebouwde Pushback levert geen geluid op..

en dit is zo bij ieder toestel.

Actie die ik al genomen heb :
Uninstall en reinstall van PMDG 737NGX reinstall SP1
Update sound drivers..

Iemand raad ??

Ik heb dus nog niet m'n FSX volledig hergeïnstalleerd.. Want dat zal m'n volgende stap zijn denk ik ...
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord
#2
(23-06-2012, 22:43)hanziboy schreef: Eerst m'n situatie schetsen..

Nieuwe PC.
i7,12Gb mem, SSd Haddisk + Sata data schijf.. en krachtige VGA kaart.
om een idee te geven samen goed voor 7,2 punten die microsoft heeft aan het systeem..Ik wist zelfs niet dat die punten hoger dan 5 konden zijn..

Nu het probleem..

FSX geïnstalleerd op de D-schijf.
Dan installatie van FSX, en SP1
PMDG 737 NGX
Active Sky
EZdocs.

Klaar voor eerste test vlucht van op Boeing Fields met de 739..
Maar ik hoor alleen geluid van buiten .. van de AI traffic en wagentjes die er rond rijden. Maar geen enkel cockpit geluid.. zoals het overhalen van schakelaars, draaien aan de knoppen, of roepen naar de stewardess voor een tas koffie. Ook de ingebouwde Pushback levert geen geluid op..

en dit is zo bij ieder toestel.

Actie die ik al genomen heb :
Uninstall en reinstall van PMDG 737NGX reinstall SP1
Update sound drivers..

Iemand raad ??

Ik heb dus nog niet m'n FSX volledig hergeïnstalleerd.. Want dat zal m'n volgende stap zijn denk ik ...

Heb je al eens in de settings gekeken? Onder sound zijn er een aantal instellingen
Antwoord
#3
Een eerste reactie algemeen :
Je schrijft dat je een SSD hebt : heb je daar je OS gezet en FSX in een ander deel, vb op de HDD ? Ik verkoos 2x SSD : één voor OS en één voor FSX. Op de HDD kan je dan enkel bijkomende scenery plaatsen.

Wat sound betreft :
Vermits je met geen enkel vliegtuig iets hoort, zou ik aanraden in de settings (van FSX en eventueel van Teamspeak) na te gaan via welk sound device je wil luisteren. Wanneer je recent iets wijzigde aan je setup, vroeger bv een luidspreker en nu een headset, dan ligt de fout wellicht daar.
Antwoord
#4
Allen.. alvast bedankt voor de reacties.. Echter geen oplossing.

Ondertussen volgende stappen ondernomen met positief resultaat :
Uninstall EZDoks, Active Sky, PDMG 737NGX en .. FSX...
Update Bios Moederbord,
Update van alle drivers moederbord.
Update windows..
Reïnstall FSX op de manier alsof je die hier terug vindt :
Installatie van FSX ip Win7

Reinstall FSX, Active SKY, EZDoks, PMDG ... Test ok

Nu nog wat problemen met EZDoks, maar daar zal ik wel uitkomen hoop ik.

@Dirk : idd FSX op 2de HDD. en zelfs al is het geen SSD schijf.. Toch stukken rapper opgestart dan FSX en OS op de SSD te installeren.
Dus de situatie OS op SSD en FSX op een Sata is ongeveer een derde rapper opgestart !
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord
#5
Hi Hans,
Heb je ook SP2 geïnstalleerd, want uit je beschrijving van wat je gedaan hebt, blijkt dit niet. FSX sp2 is zeker nodig om FsX alle cores te laten gebruiken.
Grz
Michel

Sent from my iPhone using Forum Runner
_________________

Michel VANDAELE

Event Coördinator

Board Member FSCB
Manager NZVC spotting group
Aircraftspotting @photography
https://flickr.com/photos/michelmvd

Antwoord
#6
(28-06-2012, 06:42)michelmvd schreef: Hi Hans,
Heb je ook SP2 geïnstalleerd, want uit je beschrijving van wat je gedaan hebt, blijkt dit niet. FSX sp2 is zeker nodig om FsX alle cores te laten gebruiken.
Grz
Michel

Sent from my iPhone using Forum Runner

Dag Mike, ja zoals in de PRACHTIGE installatie bijbel die ik van jou gekregen heb, staat idd de installatie van SP1 en SP2..

Voor IEDEREEN die met FSX vliegt... Je moet echt de installatie gids van FSX zoals aangeven hierboven eens doornemen. Het is een aanzienlijke verbetering tegen de tal van FSX Crashes.. Zeker onze demo Cessna zou eens zo onder handen genomen moeten worden zodat we tijdens demos minder voor schut staan bij de zoveelste FSX crash

Mike nog eens bedankt voor de info !!
FSCB.... Vliegen met beide voeten op de grond !
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)