Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enhanced G1000 for FSX
#1
Dit is de FREEWARE gemodifieerde G1000.cab file voor FSX , FSX-SE en P3D  ( size= 876.13 kB) voor de stock aircrafts Cessna 172SP Skyhawk , Beech Baron 58 en Mooney Bravo met glass cockpit uitgerust met de Garmin G1000 display.

Beschrijving en installatie :zie Airmail vanaf october 2017 .

Deze gemodifieerde gauge werd uitvoerig getest zonder problemen.

(Modificaties zijn steeds op eigen risico's .)

JPaul Jacquet
Antwoord
#2
Ja JPaul,
Ik ken die gauge. We gebruiken die momenteel in onze nieuwe Cessna Club Cockpit.
Ik heb opgemerkt dat, zolang je het instrument aanklikt met de muis, alles goed werkt.
Maar dat is niet zo als we op de knoppen duwen van onze G1000 Hardware. Maar dat is een interface probleem tussen FS en de hardware G1000.

Weet je dat in de echte G1000, de uitbreiding voor NDB's niet bestaat? Ik heb dit nagekeken in de manual van Garmin, en op de fly-in van Kiewit zei een piloot dit ook.

De gauge kan je HIER downloaden.

Groetjes,
Antwoord
#3
Ja Jan ,inderdaad dat weet ik ,maar dit is een extra toevoeging voor virtuele flightsimmers met de bedoeling om het wat eenvoudiger en sneller te kunnen aanpassen, meer niet.grts
(05-09-2017, 22:57)jaers schreef: Ja JPaul,
Ik ken die gauge. We gebruiken die momenteel in onze nieuwe Cessna Club Cockpit.
Ik heb opgemerkt dat, zolang je het instrument aanklikt met de muis, alles goed werkt.
Maar dat is niet zo als we op de knoppen duwen van onze G1000 Hardware. Maar dat is een interface probleem tussen FS en de hardware G1000.

Weet je dat in de echte G1000, de uitbreiding voor NDB's niet bestaat? Ik heb dit nagekeken in de manual van Garmin, en op de fly-in van Kiewit zei een piloot dit ook.

De gauge kan je HIER downloaden.

Groetjes,
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)