Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX World Tour
#6
Verschillende leden vliegen elke vrijdag online via VATSIM. Een artikelje over deze activiteit kan je lezen op FSCB flightgroup.
Maar we hebben evengoed leden die met IVAO vliegen.

We houden ook multiplayer sessies, maar momenteel doen we dit enkel op onze meetings, in een gesloten netwerk. Als server gebruiken we FSHost, een gratis programma. Of je nu FS2002, 2004, FSX, FSX:SE of P3D hebt, met de juiste client kan je connecteren naar die server. En zo zie je elkaar (als je in elkaars buurt bent natuurlijk).
Anders moet je maar eens afkomen naar een meeting. De volgende is op 20 december. Alle bijzonderheden vind je op onze webpagina http://fscb.be
Dan geef ik om 10.00 een uiteenzetting van hoe je samen vliegt met FSHost, en als je wil communiceren, via teamspeak.
Groeten,

(11-12-2015, 17:21)gaadvis schreef: Hey Jan,
Interessant voorstel betreffende het samen online vliegen. Ik had de vraag al gekregen om via VATSIM samen te vliegen, maar online vliegen is voor mij een stapje omhoog, vooral m.b.t. de evolutie van "multiple choice" FSX ATC naar mondelinge ATC waar ik geen ervaring mee heb, dus op dat vlak heb ik nog wat studiewerk te doen (+ zou me nog een headset moeten aanschaffen Big Grin ). Ik heb gezien dat jullie vooral op IVAO actief zijn, klopt dat? Of doen jullie ook multiplayer buiten VATSIM of IVAO om?
Antwoord


Berichten in dit topic
FSX World Tour - door gaadvis - 08-12-2015, 12:44
RE: FSX World Tour - door Timo - 10-12-2015, 03:43
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 10-12-2015, 11:46
RE: FSX World Tour - door jaers - 10-12-2015, 15:25
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 11-12-2015, 17:21
RE: FSX World Tour - door jaers - 11-12-2015, 19:06

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)