Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX World Tour
#5
Hey Jan,

Bedankt voor het compliment! Tsgoh, hoe lang... dat is een hele goeie vraag! Smile Op de website staat een ruw uitgeschreven route, maar een gedetailleerde route met uitgewerkte vluchtplannen heb ik niet en wil ik ook gaandeweg een beetje plannen afhankelijk van weerberichten, brandstof, enzovoort. Met andere woorden, het is moeilijk om afstand en tijd in te schatten, maar ik vermoed dat het toch een dik half tot driekwart jaar kan duren (met 2 à 3 vluchten per week). Ik vlieg doorgaans afhankelijk van wanneer het me uitkomt en meestal is dat als vrouw en kinderen in dromenland vertoeven of tijdens een zeldzaam leeg moment in het weekend, al probeer ik mezelf wel tot een bepaald minimum te verplichten om de website regelmatig te kunnen updaten. ;-)

Interessant voorstel betreffende het samen online vliegen. Ik had de vraag al gekregen om via VATSIM samen te vliegen, maar online vliegen is voor mij een stapje omhoog, vooral m.b.t. de evolutie van "multiple choice" FSX ATC naar mondelinge ATC waar ik geen ervaring mee heb, dus op dat vlak heb ik nog wat studiewerk te doen (+ zou me nog een headset moeten aanschaffen Big Grin ). Ik heb gezien dat jullie vooral op IVAO actief zijn, klopt dat? Of doen jullie ook multiplayer buiten VATSIM of IVAO om? 

Groeten,
Carl
Antwoord


Berichten in dit topic
FSX World Tour - door gaadvis - 08-12-2015, 12:44
RE: FSX World Tour - door Timo - 10-12-2015, 03:43
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 10-12-2015, 11:46
RE: FSX World Tour - door jaers - 10-12-2015, 15:25
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 11-12-2015, 17:21
RE: FSX World Tour - door jaers - 11-12-2015, 19:06

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)