Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FSX World Tour
#3
Hi Timo, bedankt voor de mooie woorden! Doet deugd om te horen Smile

De krachtbron is een vrij recente laptop (MSI GS60 Ghost), afgelopen zomer gekocht, en hoewel ik er even uit was, heb ik toen besloten om terug FSX te installeren (altijd leuk om de performance te testen Wink ). Ik heb de boxed versie thuis liggen en had die al op Windows 8 geprobeerd, maar die gaf fouten. Teleurgesteld uiteraard, maar toen heb ik - tot mijn eigen verbazing - ontdekt dat er een Steam Edition bestond en die deed het gelukkig wel perfect, met Windows 10. De "eye candy" is voor een groot stuk ook te danken aan de payware add-ons (Orbx, REX, HD Alabeo vliegtuig, enz.).  

Oorspronkelijk was het niet mijn plan om alles zo gedetailleerd te documenteren en een nieuwe blogpost schrijven neemt doorgaans ook letterlijk meer tijd in beslag dan de vlucht zelf, maar het is wel leuk om te doen. Om dan te horen dat mensen dit graag lezen, geeft natuurlijk een extra "boost" om door te gaan. Ik ontdek nu zelf ook nog veel i.v.m. het vliegen en add-ons, maar ik vermoed dat het na de zoveelste vlucht niet altijd even makkelijk zal blijven om even interessante content te verzinnen, want we hebben nog wel even te gaan... Big Grin
Antwoord


Berichten in dit topic
FSX World Tour - door gaadvis - 08-12-2015, 12:44
RE: FSX World Tour - door Timo - 10-12-2015, 03:43
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 10-12-2015, 11:46
RE: FSX World Tour - door jaers - 10-12-2015, 15:25
RE: FSX World Tour - door gaadvis - 11-12-2015, 17:21
RE: FSX World Tour - door jaers - 11-12-2015, 19:06

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)