Vandaag ben ik van start gegaan met de bouw van EBWE Weelde voor P3Dv4 .
Het eerste wat me te doen staat is het stock airport ( standaard vliegveld) te verwijderen .
t.t.z.het volledige vliegveld kan je niet verwijderen .
Ik heb over de bestaande Mask Class Map een Exclude Specific gelegd,
een Airport Backgrounds Flatten Mask Class Map Autogen .
Hierdoor zie je in P3Dv4 de airport ondergrond niet meer .
Dan begonnen met de runways, taxiways en de rest te verwijderen .
Sla alles op en check in P3Dv4 .
Ik heb in ADEP4 het vinkje verwijderd voor Terrain Exclusions .
Dus is in ADEP4 ook niets meer te zien .
Ik kan geen foto laten zien, want er is niets meer te zien .
Grtz
Peter
Het eerste wat me te doen staat is het stock airport ( standaard vliegveld) te verwijderen .
t.t.z.het volledige vliegveld kan je niet verwijderen .
Ik heb over de bestaande Mask Class Map een Exclude Specific gelegd,
een Airport Backgrounds Flatten Mask Class Map Autogen .
Hierdoor zie je in P3Dv4 de airport ondergrond niet meer .
Dan begonnen met de runways, taxiways en de rest te verwijderen .
Sla alles op en check in P3Dv4 .
Ik heb in ADEP4 het vinkje verwijderd voor Terrain Exclusions .
Dus is in ADEP4 ook niets meer te zien .
Ik kan geen foto laten zien, want er is niets meer te zien .
Grtz
Peter
[Afbeelding: http://www.h-body.nl/images/F-104.jpg]