07-04-2012, 09:19
Inderdaad altijd voorstander geweest van de prop planes,hier eentje dat ik geregeld kon bezoeken als die kwamen lossen op KeBe. (1964-1970)
C124 - Globemaster. (voorloper A380)
C124 - Globemaster. (voorloper A380)
