Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VRT Mast Sint-Pieters-Leeuw
#1
Is er ergens een duidelijke handleiding te vinden voor het aanmaken van scenery? Ik erger mij blauw aan de VRT-mast (feitelijk van Norkring nu) in Sint-Pieters-Leeuw. Die is nu afgebeeld als een groot cilindrisch flatgebouw. Zou dat graag aangepast zien...

Positie 50.768242558413924, 4.225338375665346
Antwoord
#2
Ik ben begonnen met Sketchup en mijn eerste tutorial was deze:
https://www.youtube.com/watch?v=_GR_vNJOUTA
Benodigde software is sketchup make 2017 (of als je een pro versie hebt, nog beter) en modelconverterx (best de development versie indien je voor p3d v4 of v5 iets wil maken).
Succes!
Antwoord
#3
(09-01-2021, 12:08)Tim Vancauwenbergh schreef: Ik ben begonnen met Sketchup en mijn eerste tutorial was deze:
https://www.youtube.com/watch?v=_GR_vNJOUTA
Benodigde software is sketchup make 2017 (of als je een pro versie hebt, nog beter) en modelconverterx (best de development versie indien je voor p3d v4 of v5 iets wil maken).
Succes!


Dank voor je antwoord. Ik heb het filmpje eens bekeken en denk wel dat ik er mijn plan mee kan trekken. Heb sowieso sketchup pro en kan eerst de toren perfect op schaal en in 3D maken in autocad. Ik ben al op de toren geweest en ken ook veel maten dus dat moet niet zo moeilijk zijn. Gewoon de juiste vorm in het spel krijgen zou al leuk zijn. En daar komt mijn tweede vraag. Als ik nu naar de toren kijk in FS2020 staat er al een constructie. Hoe krijg je die dan weg? Ik ga alvast beginnen met een sketchup tekening te maken van de toren en zal die hier posten, ok?
Antwoord
#4
Hoy Rikkes,
zoals Tim hierboven schrijft, moet je ergens beginnen.
Begin NIET met een grote scenery te maken maar met een bestaande scenery aan te passen.
Zoek een kleine scenery, maak een huisje met Sketchup, converteer via MCX en plaats dit in de scenery.
Geloof mij, het is een groot plezier om UW huisje in de scenery te zien staan.
En ga zo verder en leer met vallen en opstaan.

Grtz
Peter
Tsonjingboldog / Mongolia
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)