Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Steam FSX download
#1
Beste leden,

Sinds kort heb ik een desktop PC met Windows 10. Eerst had ik een laptop met Windows 8.1
Ik heb hierop steam geïnstalleerd en vervolgens Microsoft Flight simulator steam versie. Vervolgens heb ik getracht om via Ivao de software te installeren (IVAP) doch dit gaat niet. Hij geeft een foutmelding om reden hij geen geïnstalleerde Flight simulator vindt.
Eveneens wanneer ik gewoon Flight simulator wil opstarten via steam krijg ik volgende foutmelding:
Proces voor MS Flight simulator X: Steam edition starten mislukt. "de toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is."
Kan iemand mij helpen om hieruit wijs te worden en ik opnieuw met FS kan verder gaan aub?
Antwoord
#2
Hey,

Probeer eens de beta versie  pilot  client  en artifice   beta (  connector ) 
had  dit ook  voor met mijn p3dv4.5 
nu terug ok  met deze beta versie …
Antwoord
#3
(02-02-2020, 18:23)Francois schreef: Hey,

Probeer eens de beta versie  pilot  client  en artifice   beta (  connector ) 
had  dit ook  voor met mijn p3dv4.5 
nu terug ok  met deze beta versie …

Dag Francois,
Bedankt voor de reactie. was een probleem met steam zelf. Heb het opgezocht en na een tijd dat stuk van het probleem gevonden.Inzake steam is het in orde. Spel start terug op. Volgende probleem is dat wanneer ik de gedownloade versie van IVAP wil installeren geeft hij foutmelding. Hij zegt mij dat hij FSX.exe niet vindt niettegenstaande het wel in de bestanden te vinden is.
Antwoord
#4
(03-02-2020, 20:56)claude schreef:
(02-02-2020, 18:23)Francois schreef: Hey,

Probeer eens de beta versie  pilot  client  en artifice   beta (  connector ) 
had  dit ook  voor met mijn p3dv4.5 
nu terug ok  met deze beta versie …

Dag Francois,
Bedankt voor de reactie. was een probleem met steam zelf. Heb het opgezocht en na een tijd dat stuk van het probleem gevonden.Inzake steam is het in orde. Spel start terug op. Volgende probleem is dat wanneer ik de gedownloade versie van IVAP wil installeren geeft hij foutmelding. Hij zegt mij dat hij FSX.exe niet vindt niettegenstaande het wel in de bestanden te vinden is.
Beste, voor de installatie van ivap bestaat er een guide: https://flightsimeindhoven.com/ivao/install-ivap/

Het proces voor fsx steam edition is gelijkaardig, aangezien ivap is geschreven voordat fsx steam werd uitgebracht. Je moet dus "faken" dat het gaat om de echte fsx. Wat fsx zelf betreft, in de settings van fsx steam edition in steam zelf kan je de integriteit van de spelbestanden controleren. Dit proces checkt of alle bestanden van fsx oke zijn. Succes!

P.S. De mappen van p3d zijn wat de installatie betreft identiek aan die van fsx.
Antwoord
#5
Dag allemaal,

Ingevolge voorgaande berichten. Steam geïnstalleerd met succes. FS SE met succes geïnstalleerd op steam. Via Ivao Ivap gedownload. En nu komt het. Wanneer ik Ivap wil installeren krijg ik een foutmelding.
"The setup was unable to detect your Flight Simulator installation. Please make sure you have Flight Simulator installed or reinstall Flight Simulator before you continue."

Vervolgens heb ik getracht om het juiste pad in te geven. Hierop kan ik alles installeren doch bij opstart van FS SE in Steam is Ivap of radiocommunicatie nergens te zien.
iemand een oplossing aub?
Antwoord
#6
Hallo Claude, kan je dit eens proberen: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...=379957035 ?
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)