Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Flight simulator te koop?
#1
Exclamation 
Beste flightsimulatorfans,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik kan zelf niet vliegen maar mijn (stief)vader was een fanatieke piloot, instructeur. Tot het noodlot toe sloeg. Hij is verongelukt in een vliegtuigongeval in 2011. Sindsdien staat zijn flight simulator nog steeds thuis. Hij was heel fier op zijn simulator maar wij zijn klaar om dit een plaats te geven en misschien kan iemand anders zich hier nog mee amuseren. 

           

Ik ben jullie club tegen gekomen op de opendeurdag van kiewit. Ik heb aangegeven dat ik nog een flight simulator thuis heb staan die wij eventueel van de hand willen doen. 

Zelf ken ik er te weinig van om te weten wat de waarde is van de simulator. Kunnen jullie mij hier mee helpen?
Wat weet ik:
  • Het is een compleet gegeven: hout omkadering, pc met alle software en alle hardware: stuur, trotle, radio, voetpedalen, etc...
  • Microsoft Flight Simulator Gold edition
  • Microsoft flight simulator gewoon
  • Microsoft Flight simulator 2000
  • Elite (software)
  • FlightStar van Jeppesen
  • AFCS II (advanced Flight Control System) Flight controls van merk AETI
Flight simulator werd dagelijksgebruikt en werkte prima. Sinds 2011 is hij nooit meer gebruikt geweest. 


Ik heb van alles foto's maar ze zijn te groot om hier aan toe te voegen. Ik kan ze wel mailen of hieraan toevoegen nadat ik ze kleiner heb gemaakt.

Kunnen jullie mij vertellen wat deze setting moet kosten?

Groeten,
Vincent
Antwoord
#2
De foto's zijn echt wel te klein om dit te beoordelen.
En je moet eens exact laten weten welke modules er aangesloten zijn, en welke aansluiting ze hebben. Ergens zal wel het merk en type staan op de module.
En welke specificaties de PC heeft...

Alle simsoftware die je opnoemt is oud. Verwacht daar niet te veel meer voor, als je het al kwijt geraakt.

Er kunnen wel nog interessante modules bij zitten. Maar ze zullen ook moeten werken op de laatste Windows...
Welke soort aansluitingen hebben de modeules? USB? Dan zal je die wel kwijt geraken. Oudere aansluitingen? Dan is dit een probleem.

Foto's kan je mailen naar info@fscb.be
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)