07-01-2018, 09:46 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-01-2018, 09:47 door jaers.)
Als je de zijbalk nog hebt, zie je helemaal rechts een hamertje.
Klik er rechts naast met de rechter muistoets. Je krijgt een menutje. Onderaan erin klik je op Main Toolbar.
GMax is een complex programma. En om scenery te bouwen heb je gelukkig niet alles nodig. Maar het is dan nog complex genoeg.
Doorbijten, dat is de boodschap. Eens je alle knoppen weet staan, en je een routine hebt, wordt het leuk om met dit programma te werken.
Al moet ik zeggen, dat sommige functies in sketchup veel gemakkelijker en logischer zijn.
07-01-2018, 17:18 (Dit bericht is het laatst bewerkt op 07-01-2018, 17:19 door zzip.)
Bedankt Jan, is gefixt nu .
Ik ben al enkele keren met Gmax begonnen, maar al evenveel keer ben ik ermee gestopt .
Nu heb ik, na veel zoekwerk hopelijk de info gevonden die ik zoek om op te starten .
Mooie duidelijke videofilms op youTube .
Uiteraard in het Engels .
Ik ben de Engelse taal niet zo machtig, dus is het Google translate .
Nog een geluk dat ik met twee schermen werk, een absolute must, want je hebt al snel 5 a 6 bladzijden open staan .
Ik kan ook info vragen via FSCB, FSDutch, FS Developer enz... maar tenslotte, als ik er echt niet meer aan uit kan,
dan zal ik het vragen .
Want het zelf opzoeken en leren is nog steeds de beste leerschool .
Hier een Nederlandstalige habdleiding. Wel nog voor FS9 cenery. Maar om iets te bouwen blijft het hetzelfde.
Textures toevoegen is iets anders, en bewegende delen ook.