Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
X plane 10
#1
Beste allemaal. Ik ben sinds 40 jaar rc modelbouwer en ben wanhopig op zoek naar iemand die me kan helpen wegwijs te maken in het gebruik van xplane 10. Het vliegen lukt me aardig maar ik geraak maar niet aan de slag met de navigatietoestanden. Ik heb er al heel wat tijd in gestoken maar het lukt me niet..Ik woon in de omgeving van Landen maar ben meestal in het buitenland....
Hopelijk kan iemand me verder helpen.
Antwoord
#2
Guido,
Ik weet niet of je op 21 & 22 januari 2017 in het land bent, dan kan je je inschrijven voor onze beginnerscursus.
Daarin worden de beginselen uitgelegd van hoe je moet navigeren.

Al zullen we het in de eerste plaats hebben over FSX-sims en zijn afgeleiden, het navigeren zelf is niet simgebonden.
En je krijgt interessante documentatie waar je heel wat aan gaat hebben.

Meer info vind je op http://forum.fscb.be/showthread.php?tid=405
Antwoord
#3
Beste Jan,

Hartelijk dank voor je snelle reactie maar ik ben in het land van 17 december tot 9 januari en dan ben ik terug weg voor 3 maanden....spijtig genoeg...
Antwoord
#4
Hallo Guido,
Ik ben ook bezig (als tweede hobby) met RC vliegtuigen.
Nu dit gezegd zijnde, ik kan u helpen met één Sporty cursus (professionele lessen) over alles wat Navigatie ,lezen van kaarten en "Weer" reports analyse,een cursus op VHS cassetten in het Engels.
Of een cursus "heel duidelijk " in het Frans .
Nu dit gezegd zijnde,u zou u vraag naar informatie (opleiding) in IFR navigatie,in een bredere zin moeten bekijken ,dit is niet gebonden aan X-Plane ,maar is universele piloten kennis,een ADF,VOR,ILS of FMC is het zelfde in eender welke Sim (want ze zijn zo getrouw mogelijk met de realiteit).
Door persoonlijke omstandigheden kan ik u niet thuis ontvangen,en wij wonen nogal ver uit elkaar (Vilvoorde),dus laat maar weten of u naar de club vergaderingen komt,en moest het één of het ander interesseren .

Groetjes
Serge
Antwoord
#5
Hallo Serge,

Hartelijk dank voor je antwoord. Ik ben maar even in het land en zal terug contact opnemen met jou in de maand april.


Groetjes


Guido
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)