Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum
Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Afdrukversie

+- Flight Simulator Club Belgium (FSCB) - Forum (https://forum.fscb.be)
+-- Forum: Flight Simulator overig (FS2004, aerofly FS2, ...) (https://forum.fscb.be/forumdisplay.php?fid=17)
+--- Forum: Vraag en Antwoord (https://forum.fscb.be/forumdisplay.php?fid=18)
+--- Topic: Nieuwe Flight simulator wil niet openen (/showthread.php?tid=806)

Pagina's: 1 2


Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Bennichoe - 20-08-2020

Pas de nieuwe FS, vandaag in de brievenbus gekregen. 5 uur installatie. STIPT ! volgens het boekje geinstalleerd. Dan komt er: "Press any key to start"  en vervolgens "Please insert the Microsoft Flight Simulator game disc". En dan is het uit met de pret.  Wat game disc, welke game disc? De enige optie is dan: beeindigen, vloeken, opnieuw proberen, alweer vloeken, en dan uiteindelijk maar teleurgesteld gaan slapen.... Internet geeft op dit moment geen oplossing. Ik merk alleen dat er velen zijn met dit probleem. Jammer...
Slaapwel !


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Francois - 22-08-2020

(20-08-2020, 23:10)Bennichoe schreef: Pas de nieuwe FS, vandaag in de brievenbus gekregen. 5 uur installatie. STIPT ! volgens het boekje geinstalleerd. Dan komt er: "Press any key to start"  en vervolgens "Please insert the Microsoft Flight Simulator game disc". En dan is het uit met de pret.  Wat game disc, welke game disc? De enige optie is dan: beeindigen, vloeken, opnieuw proberen, alweer vloeken, en dan uiteindelijk maar teleurgesteld gaan slapen.... Internet geeft op dit moment geen oplossing. Ik merk alleen dat er velen zijn met dit probleem. Jammer...
Slaapwel !
ik ben al bezig  sinds  donderdag   !!   met play disc  bedoele ze  de disc  1 ...  zo niet email  me


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Bennichoe - 03-09-2020

Disc 1 in de speler plaatsen had ik ook al bedacht, maar lukt ook niet. De volledige installatie heeft zich probleemloos geplaatst door een externe DVD speler met USB aansluiting. Tot daar ging alles vlot. Bij het opstarten krijg ik:
-introscherm van X-box studios.
-introscherm Asobo studios
-introscherm Blackshark.ai
-powered by Wwise. Press any key to start.
-een foto van een toestel met half ingetrokken landing-gear.
-Please insert MS FS game disc.
continue of exit, hij sluit altijd af.

Mét dvd 1 in de speler eindigt het bij het toestel met half ingetrokken gear, en gaat de pc zonder meer terug naar het bureablad. 
'is geen avance, alhoewel de installatie chirurgisch precies volgens het boekje werd gedaan...


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Bennichoe - 03-09-2020

Ik heb zonet ook de pas nieuwe release  update 1.17.4 geplaatst.
Ik heb ook eens alle onnodige stekkers uitgetrokken (pedalen, yoke, trottle)...

Geen avance.  Huh


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - hanziboy - 07-09-2020

Ik heb de mijne geïnstalleerd via Steam... Zit er in de aangekochte box geen mogelijkheid om die alsnog te downloaden en enkel de code te gebruiken om die te activeren.
Zo kan je vaak in Steam een game toevoegen via de code dit in de DVD box zit.
Onlangs ook nog zo via een Code een game toegevoegd.
Graag ook laten weten of het probleem van de baan is en hoe je het eventueel hebt opgelost


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Francois - 09-09-2020

Hierin  mogelijk  de oplossing :
https://flightsimulator.zendesk.com/hc/en-us/articles/360016027399-KNOWN-ISSUES-Last-modified-8-22-2020- 

Kunnen onze beta tester  geen oplossing vinden  ????


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - Bennichoe - 25-09-2020

Niks werkt.
Jammer. Deze simulator lijkt meer op een puzzel.
De dure oplossing dan maar;
Ik heb (mits alweer betaling) een digitale versie gedownload.
Die doet het dan wel! Van de eerste keer.
Gaan we met z'n alle nu overschakelen naar FS2020?
Het zal eventjes wennen worden.
Persoonlijk ga ik de nieuwe versie eventjes laten marineren tot er voldoende aangepaste drivers zijn voor al de hardware.
Bedankt aan de lezers en de 2 hulppogingen.


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - dhondt wim - 26-09-2020

(20-08-2020, 23:10)Bennichoe schreef: Pas de nieuwe FS, vandaag in de brievenbus gekregen. 5 uur installatie. STIPT ! volgens het boekje geinstalleerd. Dan komt er: "Press any key to start"  en vervolgens "Please insert the Microsoft Flight Simulator game disc". En dan is het uit met de pret.  Wat game disc, welke game disc? De enige optie is dan: beeindigen, vloeken, opnieuw proberen, alweer vloeken, en dan uiteindelijk maar teleurgesteld gaan slapen.... Internet geeft op dit moment geen oplossing. Ik merk alleen dat er velen zijn met dit probleem. Jammer...
Slaapwel !
ik heb ook de nieuwe fs 2020 de cr-rom versie dan moet je gewoon disc 1 insteken mvg


RE: Nieuwe Flight simulator wil niet openen - dhondt wim - 26-09-2020

mij probleem is hoe kan je alles calibiren zoals je yoystick yoke pedaals mvg